خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد:

انجام بالغ بر 2 هزار و 200 مورد بازرسی در سطح استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۳۵۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از 14 بهمن لغایت 20 بهمن ماه سال جاری در مجموع 2 هزار و 274 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی با بیان کشف 83 مورد تخلف در این بازرسی ها، گفت: در این رابطه 66 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع 141 میلیون و 552 هزار ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 114 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 42 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دره وزمی در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز