خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا و سیمای کردستان مطرح کرد:

۲۵۶ شهر و روستای کردستان تحت پوشش شبکه دیجیتال هستند

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۳۲۸

مدیرکل صدا وسیمای کردستان با اشاره به اینکه ۲۵۶ شهر و روستای کردستان زیر پوشش شبکه دیجیتال هستند، گفت: استان کردستان بیشترین پوشش‌شبکه دیجیتالی را در میان سایر استان‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالقاسم امان اللهی روز سه‌شنبه در نشست با اهالی رسانه استان با بیان اینکه رسانه در پیروزی و ثبات و تداوم انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی را ایفا کرده است، گفت: به رغم موانع و مشکلات فرا روی انقلاب امروز شاهد تعالی روز به روز ارزش های انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۶ شهر و روستای کردستان زیر پوشش شبکه دیجیتال هستند، اظهار داشت: استان کردستان بیشترین پوشش شبکه دیجیتالی را در میان سایر استان ها دارد و در دهه فجر ۱۰۲ ایستگاه دیجیتالی در روستا های استان به بهره برداری می رسد.

وی به برنامه های تدارک دیده صدا و سیما به مناسبت ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: در حوزه رادیو دو هزار و ۴۶۰ دقیقه برنامه مناسبتی با ۷ عنوان از جمله‌رادیو انقلاب، سه رکوتن نور، روز شمار انقلاب، مسابقه هفت سنگ و پوشش راهپیمایی پوشش داده می شود.

امان‌اللهی به برنامه‌های حوزه خبر نیز اشاره‌کرد و افزود: بسته مستند، تولید و پخش جریان‌های انقلاب با محوریت شهدای شاخص، تهیه گزارش از روند توسعه روستاها بعد از انقلاب و نقش اقوام در پیروزی انقلاب از جمله برنامه های تدارک دیده حوزه خبر محسوب می شود.

مدیر کل صدا و سیمای کردستان ادامه داد: در حوزه سیما نیز ویژه برنامه های چریکه شو، چهل چراغ، فیلم کوتاه و مستند مشاهیر و نماهنگ مختص به این ایام در نظر گرفته شده است.

امان اللهی به حوزه فضای مجازی در این ایام نیز گریزی زد و گفت: باز نشر تصاویر و گزارش های قدیمی، برگزاری مسابقه، تهیه پوستر و اینفو گرافی و روز شمار از جمله برنامه های لحاظ شده در ایام دهه فجر تلقی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز