خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های کردستان خبر داد:

آزادی 7 زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت دهه فجر در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۷۹۹

مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: به مناسبت دهه فجر 7 زندانی جرائم غیرعمد در مریوان به آغوش گرم خانواده های‌شان بازخواهند گشت.

به گزارش ایلنا، اسحاق ابراهیمی در سفر خود به شهرستان مریوان با اعلام این خبر گفت: برای آزادی این افراد در مجموع 247 میلیون ریال از محل کمک های خیرین و درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مریوان هزینه شده است. 

وی در این باره افزود: مقدمات آزادی این زندانیان از حبس فراهم شده و در روزهای آینده و قبل از فرا رسیدن ایام الله فجر به آغوش خانواده های خود باز می گردند. 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه 10 انجمن حمایت از زندانیان در سطح استان مشغول ارائه خدمات به زندانیان نیازمند و خانواده های آنان می باشند، تاکید کرد: این انجمن ها علاوه بر کمک های مادی، اقدام به برگزاری کلاس های مهارت های اساسی زندگی از جمله پیشگیری از طلاق، پیشگیری از اعتیاد و ... در جهت مصون ماندن آنان از آسیب های اجتماعی می نماید.  

ابراهیمی در پایان  افزود: طبق توافق انجام گرفته با اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، آن دسته از زندانیانی که در مدت زمان تحمل حبس با شرکت در کلاس های حرفه آموزی، دارای مهارت شده باشند، پس از آزادی از طرف اداره کل زندان های استان به اداره کار معرفی و به آنها وام و تسهیلات اشتغال پرداخت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز