خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان مطرح کرد:

هیچ اولویتی برای کردستان مهم‌تر از سرمایه گذاری نیست

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۱۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان ضرورت سرمایه گذاری وحضور بخش خصوصی گفت: بنا بر تاکیدات مقام عالی دولت در استان، همه تلاش‌ها به رشد اقتصادی وجذب سرمایه گذاران متمرکز شده است.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی در دیدار نمایندگان هلدینگ سرمایه گذاری بام، افزود: همه مدیران و تصمیم گیران متفق القول هستند که در حال حاضر هیچ اولویتی برای ما مهمتر از سرمایه گذاری نیست.

وی در این دیدار از حضور سرمایه‌گذاران این هلدینگ در حوزه پتروشیمی استقبال کرد و اظهار داشت: ما هم اکنون دو مجوز برای احداث پتروشیمی داریم که ارزش سرمایه‌گذاری هر کدام از آنها یک و3دهم میلیارد یورو است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: شرکت ایمیدرو نیز حاضر به سرمایه‌گذاری و شراکت ۲۰ درصدی در این پتروشیمی‌ها است که با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی این روند سرعت خواهد گرفت.

دره وزمی از آمادگی کامل برای حضور سرمایه‌گذاران در استان سخن گفت و افزود: در صورت جدیتِ "هلدینگ بام" برای سرمایه‌گذاری همه مسایل وامورات جاری در کمترین زمان انجام خواهد گرفت.

به گفته نماینده هلدینگ سرمایه‌گذاری بام این هلدینگ متشکل از ۵۰ شرکت داخلی وخارجی است که در حوزه راه و پالایشگاه و پتروشیمی پروژه هایی در در دیگر نقاط کشور انجام داده است وتمایل دارد در استان کردستان نیز ۱۰ میلیارد یورو در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز