خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز کردستان مطرح کرد:

کردستانی‌ها امسال بیش از 1 میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۶۲۳

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در 9 ماهه سال جاری ، 1 میلیارد و 800 میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی برابر با نیم د‌رصد را نشان می دهد.

به گزارش ایلنا، احمد فعله‌گری با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل، افزود: مشترکان گاز استان کردستان در 9 ماهه اول سال 96 با مصرف 1 میلیارد و 783میلیون و 208هزار متر مکعب گاز طبیعی نسبت به دوره مشابه سال 95 با افزایش مصرف بسیار جزیی مواجه بوده است. 

وی اظهار داشت:در روزهای سرد سال مصرف گاز در استان کردستان بدون احتساب نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج از مرز 12 میلیون مترمکعب در روز فراتر می رود. 

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به میزان مصرف در 9 ماهه اول سال 95 و سال 96 اشاره و عنوان کرد: در 9 ماهه اول سال 95میزان مصرف بدون احتساب مصرف نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج 1میلیارد و 783میلیون و 208 هزار متر مکعب و میزان مصرف در 9 ماهه سال 96 بدون احتساب نیروگاه 1 میلیارد و 788 میلیون و   229 هزار متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش مصرف بسیار جزیی در حدود 5 میلیون متر مکعب را نشان می دهد .  

وی به میزان مصرف نیروگاه اشاره کرده و اظهار داشت:مصرف گاز نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در طول  9 ماه اول سال 96 در حدود 678 میلیون و 100هزار متر مکعب بوده در صورتی که مصرف نیروگاه در مدت مشابه سال 95 در حدود 663 میلیون  و 473  هزار متر مکعب بوده است.  

این مقام مسئول افزود: از پانزدهم آبان ماه هر سال گاز تحویلی به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج محدود می گردد و این محدودیت مصرف در روزهای سرد سال به علت اولویت دادن به تامین گاز مصارف بخش خانگی است.

شرکت گاز استان کردستان دارای 482 هزار مشترک در بخش‌های خانگی ، تجاری و صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز