خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کردستان مطرح کرد:

تامین و توزیع بیش از ۱۰۵ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۳۹۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۵ میلیون لیتر سوخت بین بهره برداران بخش کشاورزی استان کردستان توزیع شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت پخش فرآورده های نفتی کردستان فریدون یاسمی در دیدار با مدیر سازمان جهاد کشاورزی استان ، اظهار کرد: این میزان سوخت توزیعی با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است

وی با اشاره به افزایش و توسعه بخش کشاورزی در استان افزود: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می پذیرد.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی درتاسیسات انبار های نفت منطقه و ابراز اطمینان بابت سوخت‌رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا اتمام دوره افزود: سوخت بخش کشاورزی توسط ۴۴۳ فروشندگی در سطح روستاها و بیش از ۶۰ واحد جایگاه سوخت در استان به کشاورزان تحویل می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در ادامه به تامین سوخت بیش از ۲۰۱۲ حلقه چاه آب کشاورزی مجاز در استان اشاره و با بیان اینکه استان کردستان یکی از قطب های کشاورزی کشور خصوصا در تامین گندم ،محصولات باغی ،صنایع تبدیلی و مرغداری می باشد افزود : برنامه ریزی و تعامل بسیار خوبی با سایر ادارات از جمله جهاد کشاورزی جهت تامین سوخت بخش کشاورزی انجام و راهکارهای مناسبی در تامین و توزیع به موقع سوخت کشاورزان اندیشیده شده است .

وی درادامه به اقدامات این شرکت در راستای بهینه سازی مصرف سوخت و جلوگیری ازعرضه خارج ازشبکه فرآورده های نفتی اشاره و از تشکیل کمیته ی متشکل از کارشناسان این منطقه، شرکت گاز و جهاد کشاورزی استان جهت تبدیل سوخت واحدهای تولیدی و مرغداری ها از سوخت مایع به گاز طبیعی خبرداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز