خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان مطرح کرد:

روابط عمومی‌ها خدمات دولت را برای مردم بیان کنند

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۳۹۸

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان گفت: روابط عمومی ادارات و دستگاەهای اجرایی خدمات شایستە دولت را در جهت امیدواری مردم بە نظام اطلاع رسانی کنند.

بە گزارش ایلنا، هیرش رضایی درجلسە کمیتە نهادها و سازمان‌های استان بە مناسبت گرامیداشت ایام اللە دهە فجر با بیان این مطلب افزود: علیرغم تنگناهای مالی دولت کارهای بسیار شایستەای در بخش راە و صنعت و دیگر حوزەها انجام شدە است کە باید بە حضور مردم گزارش شود.

وی ادامە داد: با توجە بە گستردگی فضای مجازی  لازم است روابط عمومی‌ها بە این حوزە ورود جدی در راستای ایجاد فضای پر از امید و بازتاب خدمات دولت و نظام داشته باشند.

رضایی با بیان اینکە در اغتشاشات اخیر دشمنان نظام از فضای مجازی بهترین بهرە را بردە و همە امکانات خود را در این جهت بسیج کردند، اظهار داشت: ضروری است در ایام دهە فجر امسال فضایی متفاوت و پر از امید با بازتاب خدمات واقعی دولت در جهت توسعە کشور خلق شود.

مدیرکل روابط عمومی کردستان همە تلاش مقامات عالی استان و دیگر مدیران را در جهت توسعە، رشد و پیشرفت کردستان توصیف کرد و افزود: کاشتن بذر ناامیدی در جامعه توسط هر کسی ظلم بە کشور و مردم است، بر همین اساس لازم است از هر روشی برای امیدآفرینی و بازتاب خدمات واقعی دولت استفادە شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز