خبرگزاری کار ایران

فرماندار بانه خبر داد:

تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار به روستاییان بانه‌ای اعطا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۷۱۷

فرماندار بانه از اعطای تسهیلات اشتغال پایدار به روستاییان در بانه طی آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ریلنا، محمد فلاحی در ششمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بانه اظهار داشت: امسال اعتبارات خوبی در حوزه اشتغال تحت عنوان تسهیلات اشتغال فراگیر به شهرستان ها واگذار شده است که می بایست از این فرصت استفاده کرد.

وی همچنین از اعطای تسهیلات جدیدی به روستائیان با عنوان تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار خبر داد و گفت: این تسهیلات ارزان قیمت هم از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به روستائیان پرداخت خواهد شد.

فلاحی خاطرنشان کرد: در ابلاغیه این طرح تسهیلات مذکور به عاملیت بانک‌های کشاورزی، پست بانک، بانک توسعه تعاون و صندوق کار آفرینی امید واگذار شده است.

فرماندار بانه تصریح کرد: تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار روستایی به حوزه های کشاورزی شامل زراعت، دام و طیور، باغداری، شیلات، گیاهان داروئی و مکانیزاسیون ماشین آلات کشاورزی اختصاص می یابد.

وی افزود: این تسهیلات به بخش صنایع دستی و فعالیت‌های فرش دستباف و کلیه فعالیت های مربوط به آن و همچنین سایر صنایع دستی شامل می شود.

فلاحی در ادامه گفت: ارائه این تسهیلات با نرخ 6 درصد برای روستائیان غیر مرزی و با نرخ سود 4 درصد برای روستائیان مرزی که شامل بانه می شود پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز