خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور مطرح کرد:

رفع بیکاری در کردستان نیازمند ۱۸۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری است

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۴۴۷

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: تولید شغل برای ۹۲ هزار نفر بیکار در کردستان نیازمند ۱۸ هزار تومان سرمایه گذاری است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، جمشید انصاری روز پنجشنبه درجلسه اقتصاد مقاومتی استان در سنندج، افزود: طبق سرشماری سال ۹۵ حدود ۹۲ هزار نفر جویای کار در کردستان تعیین و مشخص شد که تامین شغل برای این میزان نیازمند ۱۸ هزار میلیارد تومان سرمایه گذار است.

وی اظهار داشت: تحقق و تولید این میزان شغل تنها ۴۵ درصد آن از سوی سرمایه گذار قابل پرداخت است و بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان آن نیز با مساعدت و همیاری بانک قابل پرداخت خواهد بود.

انصاری مجموع اعتبار لحاظ شده برای استان را یک هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سهم استان از این میزان در طرح اشتغال فراگیر بالغ بر ۶۴۰ میلیارد تومان و ۳۰۰ میلیارد تومان هم در طرح اشتغال روستایی تعیین و اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به پرداخت یک فقره طرح از مجموع ۱۷۲۸ از طریق بانک کشاورزی در استان، گفت: چنانچه اراده و تمهیداتی برای حل مشکل اتخاذ نشود و فقط به تشکیل جلسات اداری بسنده کنیم وضعیت سامان نمی یابد از این جهت انعطاف پذیری و یافتن راه حل برای مقررات و عزم راسخ می‌تواند راهگشا واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز