خبرگزاری کار ایران

با اجرای تفاهمنامه سه جانبه؛

2600 شغل در حوزه مشاغل خانگی کردستان ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۴۳۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به تفاهمنامه سه جانبه این اداره کل با جهاد دانشگاهی و صندوق کارآفرینی امید در راستای توسعه مشاغل خانگی، گفت: براساس این تفاهمنامه، 2600 شغل در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا، برهان صلواتی با اعلام این مطلب خواستار برنامه ریزی و هماهنگی همه جانبه برای اجرایی کردن موضوع این تفاهمنامه شد و تاکید کرد: بدنه کارشناسی قوی و عزم و اراده جمعی برای تحقق این هدف ضروری است.

 وی فراهم سازی زمینه اشتغال برای جوانان را یکی از رسالت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق ترویج فرهنگ کارآفرینی برشمرد و گفت: جهاد دانشگاهی با ارائه آموزش های کاربردی می‌تواند  کمک شایانی در این زمینه داشته باشد.

در این نشست سهراب نژاد رئیس جهاد دانشگاهی کردستان نیز ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان؛ به عملیاتی نمودن فاز اول تفاهمنامه اشاره کرد و گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی در سه فاز شناسائی، توانمند سازی و عرضه به بازار کار در دستور کار این واحد قرار گرفته است.

سهراب نژاد از جهاددانشگاهی به عنوان بازوی پرتوان در زمینه آموزش‌ها و پژوهش های منجر به تجاری سازی و برند سازی مشاغل نام برد و تاکید کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی، با همه ظرفیت های ممکن، مشارکت و همراهی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز