خبرگزاری کار ایران

مرادنیا خواستار شد؛

کارآمدتر شدن جلسات تخصصی در استان کردستان/ راهکارهای ارائه شده به بهبود وضعیت بینجامد

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۳۲۱

استاندار کردستان خواستار کارآمدتر شدن جلسات تخصصی استان شد و گفت: در این گونه جلسات باید به صورت کارشناسی و تخصصی بر روی مسایل بحث شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سنندج، گفت: مواد مخدر و تبعات مصرف آن واقعیتی اجتناب ناپذیر است که استان را درگیر خود کرده است از این جهت بایستی مسئولین با ارائه راهبرد و راهکار از تسری و گسترش آن در جامعه جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: جلسات بایستی به نحوی ساماندهی شوند که با ارائه نقطه نظرات بتوان چالش و نقاط ضعف را شناسایی و نسبت به بهبود وضعیت و کاهش پدیده اقدام و تلاش کرد.

مرادنیا بر اهمیت بیان مشکلات به صورت شفاف از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: فضا و محیط جلسات بایستی به سمتی پیش رود که نقد و انتقاد از دستگاه های اجرایی در راستای شناسایی کاستی ها و رسیدن به نتایج اجرا صورت گیرد در غیر این صورت خروجی قابل قبولی نخواهیم داشت.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: پاره ای اوقات غفلت و بی توجهی به برخی برنامه ها نمود این پدیده را افزون کرده لذا انتظار می رود با عملیاتی نمودن راهبرد ها از قبیل توسعه فضا و امکانات ورزشی برای بانوان و مردان نسبت به پیشگیری این مهم اقدام کنیم.

مرادنیا به ارائه پیشنهادی در این رابطه پرداخت و عنوان کرد: گزینش سه تا چهار تن از افراد صاحب ایده و اندیشه در جلسات جهت بازبینی و بررسی و نیز شفاف سازی مصوبات قابل اجرا می تواند نتابج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

مرادنیا بیان کرد: وظیفه و رسالت دستگاه های اجرایی انجام تعهدات و طرح نواقص و مشکلات کاری است که به عنوان یک تکلیف شرعی و قانونی بایستی عینیت یابد چرا که همه نسبت به این پدیده مسئول هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز