خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کردستان مطرح کرد:

حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی باشد

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۸۶۰

معاون‌سیاسی- امنیتی استانداری‌کردستان گفت:حمایت تمام قد از تولیدات داخلی و سرمایه گذاران بایستی اولویت اصلی دستگاه های اجرایی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین خوش اقبال روز سه‌شنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سنندج، افزود: قاچاق معضل و پدیده ای است که در کل کشور مردم و حاکمیت با آن دست به گریبان هستند و تا زمانی که تولید و فرهنگ عمومی استفاده از کالای داخلی در جامعه جریان نداشته باشد کماکان با مشکلات فرا روی این بخش مواجه خواهیم بود.

وی اظهار داشت: مبنای کار و فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی در استان بایستی حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاری و تولید داخلی در راستای بهبود معیشت اقتصادی خانواده ها باشد.

خوش اقبال، عنایت و ورود بخش خصوصی به استان را لازم و بلکه ضروری دانست و گفت: از آن جا که اعتبارات دولتی محدود و اندک است می‌طلبد بخش خصوصی را که قابلیت توسعه و رشد در زمینه های مختلف را دارد مورد حمایت و ترغیب وافر قرار دهیم و در این راستا همراهی نخبگان و روحانیون و صدا و سیما نیز راهگشا تلقی می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان همچنین دستگاه های اجرایی را مکلف به همراهی و حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذار از ابتدای فعالیت تا منتج‌شدن به هدف اصلی که دستیابی به تولید و اشتغال است، دانست و اظهار داشت: بایستی بخش خصوصی مورد حمایت کامل دستگاه های اجرایی از ابتدا تا انتهای امر واقع شود.

خوش اقبال عنوان کرد: پیشگری و مقابله با کالاهای قاچاق بایستی به صورت پیوسته و جدی از سوی متولیان جهت کاسته شدن مشکلات و در نهایت رضایتمندی مردم نیز پیگیری و دنبال شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به کولبری و مشکلات مربوط به فعالیت کولبران اشاره کرد و گفت: چنانچه نسبت به مشکلات و نحوه فعالیت کولبران شناخت و اشرافیت داشته باشیم قطعا گرفتاری و تنگناهای ناشی از دامنه این کار رو به کاهش می رود.

خوش اقبال همچنین به اصلاح و بازنگری برخی مصوبات جلسات و تغییر نگرش مسئولان در قبال این پدیده اشاره کرد و افزود: بایستی هم مصوبه جلسات تا حصول نتیجه مورد پیگیری واقع شود و هم نسبت به تعیین زمان اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات هم اشرافیت داشته باشیم تا مصوبه رنگ عمل به خود گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز