خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق کردستان مطرح کرد:

تعرفه برق مصرفی از سال گذشته تغییری نداشته است

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۶۳۶

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: تعرفه برق مصرفی که از بهمن ماه سال گذشته اعمال شده است، هیچگونه تغییری نداشته و طبق روال گذشته محاسبه می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان در پاسخ به گروه خبری برنامه "سه رنج" از صدا و سیمای مرکز کردستان در خصوص نگرانی برخی شهروندان در مورد افزایش قبوض برق، گفت: افزایش هزینه برق مصرفی قبوض مشترکین مربوط به افزایش تعرفه برق مصرفی نیست و ممکن است مصارف این مشترکین افزایش یافته و یا اشکالی فنی در خصوص نحوه محاسبه پیش آمده باشد که در هر دو صورت قابل بررسی است.

وی تأکید کرد: اگر مشترکی در خصوص قبوض برق مصرفی خود ابهام دارد می تواند با مراجعه به واحد مشترکین شهرستان‌ها و یا  نسبت به تست کنتور و یا بررسی مصرف اقدام کند.

لهونیان در خصوص نرخ تعرفه های انشعاب نیز در سال جاری هزینه های  انشعاب یکبار افزایش یافته به حدود 15 میلیون ریال برای مشترکین شهری خانگی رسیده است و این افزایش تعرفه از مهر، اعمال شده است.

وی در پایان تأکید کرد: افزایش هزینه برق مصرفی ممکن است ناشی از عدم اطلاع مشترکین از قیمت مضاعف برق در ساعات اوج مصرف باشد و اگر مشترکین به گونه ای رفتار مصرفی خود را  مدیریت کنند که استفاده از وسایل پر مصرف به ساعات غیر اوج مصرف موکول شود، قطعا هزینه برق مصرفی آن ها به نحو چشمگیری کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز