خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کردستان مطرح کرد:

قانون ارتقا سلامت اداری در کشور جامع و بازدارنده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۵۵۴

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: قانون ارتقاء سلامت اداری در کشور جامع و بازدارنده است از این جهت رعایت نظم و مقررات در هر سازمانی لازم و حیاتی است.

به گزارش ایلنا، علی اکبر گروسی در جلسه نشست هم اندیشی شهرداران و شوراهای اسلامی شهر های استان در سنندج، گفت: قانون ارتقاء سلامت اداری در کشور جامع و بازدارنده می باشد با این حال تاکید بر این است که تمام مسئولان آن را مطالعه کنند و به تمام جهات آن توجه داشته باشند. رعایت نظم و مقررات در هر سازمانی مهمتر از انجام آن کار است. لازمه کار مطلوب توجه به نظم و مقررات بوده و تمام سیستم ها نیز موظف به رعایت آن هستند.

رئیس کل دادگستری کردستان افزود: اگر در این مجموعه نظم و قانون مداری مورد توجه قرار گیرد نظام اداری یک نظام مطلوبی خواهد شد اگر چه تحول نظام اداری یک شرط لازم است اما کافی نیست و ما باید در کارهای‌مان با سر لوحه قرار دادن باورهای دینی، توجه به خدا ، اخلاق مداری و برپا داشتن نماز به عاقبت کار‌های‌مان بیندیشیم و در انجام امور قانون گرا باشیم و از سیاسی کاری وجناح بازی پرهیز کرده و طبق قانون که قانون گزار آن را وضع کرده و به مصلحت است، اقدام کنیم .

گروسی اظهار داشت: تمرکز باید در مرکز از بین برود و در تمام دستگاهای زیر مجموعه نیز وجود داشته باشد و نیروهای پایین دستی در تصمیم گیری ها نقش داشته باشند و عدالت محوری در برخورد با همکاران نیز باید مد نظر قرار گیرد و انگیزه های کارکنان را شناسایی و کرده و از ایده های آنها استقبال کنیم، از نیرو های ضابط و قانون مدار در جایگاهای حساس استفاده شود و شایسته سالاری باید مورد توجه قرار گیرد از فرزانگان و افراد مجرب ومتخصص در پستهای مدیریتی به کار گرفته شود. 

گروسی با بیان اینکه حضور شوراها باید در جلسه ها مرتب ومستمر باشد، عنوان کرد: بایستی در حوزه صیانت از اموال عمومی کوشا بوده و از اموال غیر منقول ،املاک ودارایی های که تملک آنها متعلق به شهرداری است باید شورای شهر حساسیت بیشتر به آنها داشته باشد و آرشیوی از املاک شهرداری برای شوراها وجود داشته باشد.

وی افزود: شوراهای شهروظایف سنگینی در حوزه خدمات عمومی و صیانت از بیت المال دارند، وظیفه ما در حوزه اقتصاد مقاومتی برای توسعه سرمایه گذاری وپیشرفت استان حمایت از تمامی مدیران استان و کمک به آنها در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده برای رفاه هر چه بیشتر مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز