خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیته امداد کردستان صورت گرفت؛

کمک به ازدواج هزار و ۶۷ مددجوی کردستانی

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۱۴۴

رئیس اداره امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد کردستان گفت: کمیته امداد هزار و ۶۷ فقره جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به ارزش دو میلیارد و یکصد میلیون تومان به مددجویان کردستانی در هشت‌ ماهه نخست امسال پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی با بیان این مطلب افزود: کمک به ازدواج جوانان نیازمند و فرزندان مددجوی تحت حمایت یکی از خدمات حمایتی کمیته امداد است که از طریق پرداخت کمک نقدی، مشاوره و آموزش مهارت‌های زندگی و کمک به اشتغال آنها صورت می‌گیرد.

وی ضمن بیان اینکه تعهد کمیته امداد کردستان پرداخت دو هزار و ۲۰۰ فقره جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج در سال جاری است، افزود: این نهاد برای کمک به ازدواج دختران تحت حمایت دو میلیون تومان و به پسران نیز یک‌میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌کند.

کاظمی گفت: هزار و ۶۷ فقره جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج در هشت‌ماهه نخست سال جاری به فرزندان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کردستان پرداخت‌ شده است و برای پرداخت این تعداد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج تاکنون دو میلیارد و یکصد میلیون تومان هزینه شده است.

وی انجام مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج این جوانان را از دیگر خدمات این نهاد اعلام کرد که در کنار کمک‌های نقدی و باهدف کمک به ازدواج موفق، پایداری زندگی مشترک، کاهش طلاق و درنهایت کمک به تحکیم بنیان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد صورت می‌گیرد.

رئیس اداره امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد کردستان با اشاره به اینکه این نهاد برای ازدواج مجدد زنان سرپرست تحت حمایت نیز از طریق پرداخت کمک‌هزینه ازدواج کمک می‌کند، گفت: همچنین معرفی زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد به حوزه اشتغال باهدف کمک به اشتغال‌زایی این جوانان از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال، یکی دیگر خدمات کمیته امداد است که برای فرزندان مددجویان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز