خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مریوان و سروآباد مطرح کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان کردستانی در سطح ملی

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۰۱۹

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نخبگان و نیروهای استان کردستان در سطح ملی به‌کارگیری شوند.

به گزارش ایلنا، منصور مرادی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان که روز دوشنبه در سنندج برگزار شد، به ویژگی‌های مدیریتی اشاره و اظهار کرد: توان و تعهد شرط لازم برای مدیریت بوده اما تخصص و تجربه شرط کافی برای یک مدیر است.

وی گفت: متاسفانه بزرگترین مشکل ما در کشور عدم مدیریت زمان است و نسبت به گذر زمان بسیار بی‌توجهیم که باید در این مسئله تجدیدنظر شود.

نماینده مریوان همچنین یکی از مشکلات را عدم توسعه نیروی انسانی در سطح ملی دانست و عنوان کرد: یکی از مشکلات استان عدم به کارگیری نیروها و نخبگان استان است که باید پرسید چرا نباید از نحبگان استان در سطح ملی استفاده شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین عامل در هر استانی نیروی انسانی است که باید به میزان تخصص و تجربه نیروی انسانی توجه شود و ما این انتظار را داریم که از نیروهای استان در سطح ملی استفاده شود.

مرادی ضمن تاکید بر استفاده از انرژی و ظرفیت‌های استان به نحو احسن، تصریح کرد: مهم‌ترین بحث، اشتغالزایی است که در این زمینه باید بخش خصوصی حمایت شود و همچنین سرمایه‌گذاران هم حمایت شوند.

وی ادامه داد: ما مشکلات زیرساختی را در استان داریم که صنعت برق هم در بخش زیرساخت‌ها و هم در توسعه همه جانبه استان بسیار تاثیرگذار است. 

نماینده مریوان بیان کرد: زیرساخت‌های استان باید در حدی باشد که با اتفاقات طبیعی از بین نروند که این امر نیازمند کار و تلاش بیشتر است.

مرادی در پایان دوباره تاکید کرد: باید از نخبگان کردستانی در سطح ملی استفاده شود و این انتظار و مطالبه مردم استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز