خبرگزاری کار ایران

شهردار مطرح کرد:

استقرار ستادهای برف روبی در نقاط مختلف سنندج

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۸۸۸

شهردار سنندج گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش برف باید ستادهای برف روبی در نقاط مختلف سطح شهر برپا شود و معایب ماشین آلات برف روب و نمک پاش هم رفع شود.

به گزارش ایلنا، حشمت اله صیدی در جلسه ستاد برف روبی با بیان این مطلب افزود: با توجه به آغاز فصل سرما و احتمال بارش برف بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر سازمانها و مناطق سطح شهر در جهت خدمات رسانی شایسته به شهروندان تاکید نمود.

وی اظهار داشت: شهرداری بعنوان یکی از دستگاههای خدمات رسان وظیفه دارد در مواقع بارش برف در کمترین زمان ممکن نسبت بر برف روبی و نمک پاشی خیابانهای اصلی و فرعی در راستای جلو گیری از یخبندان و بروز حوادث اقدام نماید.

وی با بیان اینکه پنج دقیقه تاخیر در انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی می تواند دردسرهای زیادی را برای شهروندان بوجود آورد گفت: باید معایب ماشین آلات برف روب و نمک پاش رفع شود و این ماشین آلات به زنجیر چرخ و دیگرتجهیزات لازم مجهزشود.

 صیدی عنوان کرد: ستادهای برف روبی در جهت راستای انجام عملیات برف روبی در نقاط مختلف سطح شهر برپا شود و ضمن تهیه نمک و مخلوط شن وماسه تمامی ستادها در آماده باش کامل باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه پاکبانان زحمتکش در ستادهای برف روبی هم فعالیت دارند باید نسبت به تهیه البسه گرم و مناسب اقدام لازم صورت گیرد.

در این جلسه معاون خدمات شهری شهرداری سنندج هم با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته گفت: نقاط مختلف دپو مخلوط نمک وماسه در سطح شهر تعیین شده است.

 آرش رخزادی تصریح کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی نیروهای ستاد برف روبی در آماده باش قرار خواهند گرفت که سال گذشته بیش از 40 شب نیروهای ستاد برف روبی شهرداری در آماده باش کامل بودند.

وی گفت: تعبیه مخازن نمک در خیابانهای اصلی و سطوح شیبدار ، خرید نمک و ماسه ،نصب داربست و چادر در چندین نقطه از سطح شهر و اعلام لیست کشیک نیروها از جمله اقداماتی است که در راستای استقرار ستادهای برف روبی در سطح شهر در حال اجرا است.

 رخزادی همچنین تاکید کرد: استفاده از وسایل نقلیه عمومی در روزهای برفی می تواند در تسریع در انجام عملیات برف روبی تاثیر گذار باشد و سازمان های تاکسی رانی و اتوبوس رانی باید در روزهای برفی نسبت به جابجایی شهروندان فعالیت دو چندانی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز