خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه مطرح کرد:

بانک‌ها زمان بررسی پرونده‌های اشتغال‌زایی را به حداقل ممکن برسانند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۱۳۳

فرماندار قروه گفت: بانک‌ها زمان بررسی پرونده‌های اشتغال‌زایی را به حداقل ممکن برسانند.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی در نشست هماهنگی با بانک‌های عامل برای توزیع تسهیلات برای متقاضیان واجد شرایط افزود: توزیع هدفمند منابع بانکی به منظور افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی در دستور کار نظام بانکی قرار دارد.

به گفته وی تثبیت و ایجاد اشتغال در شرایط اقتصادی فعلی کشور نتیجه عملکرد بانک ها در تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی است.

کولانی اظهار کرد: اگر حمایت نظام بانکی از بخش های تولیدی نبود بخشی از واحدها تعطیل و کارکنان آنها بیکار می شدند.

وی با بیان اینکه تامین سرمایه در گردش یکی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است افزود: بانک ها در این خصوص عملکرد مناسبی داشته اند و برای حل سایر مشکلات صنعت و تولید هم برنامه های ویژه ای داریم.

فرماندار قروه یکی از وظایف کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید را جلوگیری از هدر رفت منابع بانکی دانست و یاد آور شد: بانک ها در کشور به عنوان نهادهای تامین کننده تسهیلات برای رونق تولید تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: کارگروه ها باید به دقت متقاضیان را مورد بررسی قرار داده و به بانک ها معرفی کنند و همچنین در وصول مطالبات بانک ها مساعدت لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز