خبرگزاری کار ایران

حسین انتظامی:

توجه به تنوع فرهنگی منجر به انسجام بخشی و امنیت ملی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۳۲۴

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: توجه به تنوع فرهنگی منجر به انسجام بخشی و امنیت ملی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین انتظامی روز چهارشنبه در معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سنندج، افزود: توسعه و پیشرفت کشور جز در سایه توسعه مناطق و استان ها امکان پذیر نیست و نگاه و توجه صرف به مرکز نمی‌تواند منتج به توسعه شود لذا توجه به فرهنگ و توسعه آن زمینه را برای توسعه در سایر مناطق فراهم می کند.

وی فرهنگ را پیشران توسعه دانست و بر سرمایه‌گذاری به این حوزه تاکید کرد و گفت: توجه به ملزومات فرهنگی در کاهش هزینه های دیگر بخش ها موثر خواهد بود بنابر این ارج نهادن و نگاه توسعه گرایانه به فرهنگ می‌تواند منتج به توسعه مناطق و به تبع آن نیز کشور شود.

انتظامی‌عنوان کرد: رویکرد و راهبرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم به شایسته‌سالاری و ارتقای نیروهای درون سازمانی است.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پیشینه فرهنگی و عمیق استان کردستان، گفت: کردستان می تواند یکی از پیشران های  توسعه فرهنگی در کشور باشد و این مهم منوط به توجه به ظرفیت و پتانسیل های استان است.

به گفته انتظامی توجه به تنوع فرهنگی منجر به انسجام بخشی و امنیت ملی می شود.

گفتنی است؛ در مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان پوستر نخستین جشنواره رسانه های کردی با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر ارشاد رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز