خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی بانه عنوان کرد:

آسفالت بالغ بر ۹ کیلومتر از جاده‌های روستایی بانه در سال عمرانی جاری

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۹۱۲

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بانه گفت: امسال بالغ بر 9 کیلومتر از جاده های روستایی شهرستان بانه آسفالت شده و در 10 و نیم کیلومتر دیگر از جاده های روستایی هم عملیات بهسازی آغاز شده و در حال اجراست.

به گزارش ایلنا، هیمن محمدی با بیان اینکه امسال بالغ بر 9 کیلومتر از جاده های روستایی شهرستان بانه در قالب پروژه‌های راهسازی این اداره آسفالت شده است، گفت: 10 و نیم کیلومتر از جاده‌های روستایی هم عملیات بهسازی آغاز شده و احداث ابنیه فنی، عملیات خاکی و شن ریزی در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه ها در زمینه خدمات رسانی به شمار زیادی از ساکنان روستاهای مهم و پرجمعیت که امکان تردد آسان در فصول مختلف را فراهم کرده است، گفت: عملیات اجرایی این طرح ها عموماً شامل خاکبرداری، خاکریزی، احداث لایه بستر و لایه های اساس و زیراساس بوده و در برخی از مسیرهای روستایی، احداث یا اصلاح پل ها و ابنیه فنی، عملیات بانکت بندی و تعریض و احداث دیوار حایل نیز اجرا شده است.

وی مسیرهای آسفالت شده را شامل جاده روستاهای«مجسه» به طول 1 کیلومتر، «بنه خوی» 1650 متر، «نوده» 300 متر، «تاژان» 3500 متر و جاده روستای «کانی بند» به طول 2800 متر در مجموع به طول 9250 متر ذکر کرد.

مهندس محمدی احداث جاده روستاهای دورافتاده و مرزی را از دیگر اولویت های مهم اداره راه و شهرسازی شهرستان بانه در سال جاری ذکر کرد و افزود: امسال عملیات خاکی و ابنیه جاده روستای «کوخ مامو» به طول 2400 متر، «آلوت» به طول 3 کیلومتر و مسیر «بوالحسن - چومان» به طول 5 کیلومتر، مجموعاً به طول 10400 متر نیز اجرا شده است که همگی در مراحل پایانی عملیات اجرایی هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بانه در پایان با قدردانی از پیگیری ها و تلاش های مسئولان استانی و شهرستانی از جمله نماینده مجلس، فرماندار شهرستان بانه و مدیرکل راه و شهرسازی استان در زمینه اختصاص و جذب اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های راه روستایی، همچنین از تلاش پیمانکاران به جهت عملکرد کمی و کیفی در چارچوب برنامه های زمانبندی ابلاغ شده قدردانی و تصریح کرد: امسال برای اجرای پروژه های راهسازی روستایی در این شهرستان، بالغ بر 65 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز