خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج مطرح کرد:

ساماندهی دست فروشان یکی از معضلات جدی سنندج است

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۲۹۱

فرماندار شهرستان سنندج گفت: ساماندهی دست فروشان یکی از معضلات جدی سنندج است و بایستی نسبت به ساماندهی این معضل هر چه سریع تر تصمیم گیری شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، محمد ابراهیم زارعی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری در سنندج، افزود: بحث ساماندهی دستفروشان در بازار های سطح شهر سنندج از سوی دستگاه های متولی از جمله شهرداری مغفول و به حاشیه رانده شده است.

وی اظهار داشت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری مقرر شد نسبت به ساماندهی دستفروشان اقدام و عملی صورت گیرد اما با تعلل و تاخیر در عملیاتی شدن این کار تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و کار به جایی کشیده شده که کل خیابان ها در تصاحب و تصرف دستفروشان قرار گرفته است.

زارعی به ترافیک ایجاد شده در نتیجه تسری دست فروشان در خیابان ها هم  اشاره کرد و گفت: شلوغی رفت و آمد ها  در پی تصرف دستفروشان در خیابان ها منجر به ترافیک و معطلی شهروندان شده و بایستی نسبت به این معضل نیز تمهیدات جامعی اتخاذ شود.

فرماندار شهرستان سنندج در بخش دیگری از صحبت های خود بر ساخت و ساز های غیر مجاز در نواحی منفصل شهری نیز گریزی زد و گفت: در این زمینه نیز شهرداری با توسل صرف به جریمه نقدی از کنار این تخلفات گذشته و نباید اجازه چنین ساخت و ساز هایی که موجب هدر رفت سرمایه های استان می شود را بدهد لذا نظارت و حفاظت شهرداری و جهاد کشاورزی جهت ممانعت از  ساخت و ساز های غیر مجاز ضرورت دارد.

زارعی عنوان کرد: شهرداری در خصوص برخی تخلفات در زمین های زراعی و نیز زمین های مربوط به حوزه شهری بایستی جهت بررسی و رفع مشکل با مدارک مستند به دستگاه قضا رجوع کند.

وی همچنین به رعایت مصرف حامل های انرژی در فصل سرد سال نیز اشاره کرد و ابراز داشت: برای مدیریت از نحوه مصرف حامل های انرژی بایستی مردم را نسبت به استفاده بهینه از این منابع حساس و ترغیب کنیم و فرهنگ گفتمان صرفه جویی را نهادینه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز