خبرگزاری کار ایران

دبیر علمی همایش ملی آموزش زبان انگلیسی:

وصول 150 مقاله به همایش ملی آموزش زبان انگلیسی «نوآوری‌ها و پیشرفت‌های حرفه‌ای»

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۹۹

دبیر علمی همایش ملی آموزش زبان انگلیسی «نوآوری‌ها و پیشرفت‌های حرفه‌ای» از وصول 150 مقاله به همایش ملی آموزش زبان انگلیسی «نوآوری‌ها و پیشرفت‌های حرفه‌ای» خبر داد.

به گزارش ایلنا،حبیب سلیمانی روز پنجشنبه در نخستین همایش ملی آموزش زبان انگلیسی «نوآوری‌ها و پیشرفت‌های حرفه‌ای» که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: نخستین همایش ملی آموزش زبان انگلیسی «نوآوری‌ها و پیشرفت‌های حرفه‌ای» به همت دانشگاه کردستان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه پس از اعلام فراخوان 150 مقاله به دبیرخانه واصل شد، گفت: کمیته علمی همایش متشکل از 40 استاد صاحب‌نظر از دانشگاه‌‌های سراسر کشور، پس از بررسی و ارزیابی علمی مقالات، 100 مقاله را دارای قابلیت ارائه در همایش معرفی کردند.

دبیر علمی همایش ملی آموزش زبان انگلیسی با اشاره به اینکه همایش در 8 پنل تخصصی همزمان در دانشگاه کردستان برگزار خواهد شد، گفت: تمامی مقالات به صورت ارائه شفاهی بوده و چکیده تمامی مقالات در قالب یک DVD توزیع خواهد شد.

وی سخنرانان ویژه همایش را دکتر علوی استاد تمام گروه زبان انگلیسی دانشگاه تهران و دکتر تاج‌الدین استاد تمام گروه زبان انگلیسی دانشگاه علامه طباطبایی دانست، و گفت: این اساتید در خصوص «ارزشیابی در زبان انگلیسی» به ایراد سخن خواهند پرداخت

سلیمانی با بیان اینکه برگزاری سالانه همایش‌های علمی زبان، فرصتی مغتنم را در راستای برقراری ارتباط بین افراد علمی و دانشمندان حوزه‌های مختلف فراهم خواهد ساخت، گفت: خوشبختانه در همایش ملی آموزش زبان انگلیسی «نوآوری‌ها و پیشرفت‌های حرفه‌ای»، در 20 حوزه مختلف مقاله ارائه شده است که می تواند از آن به عنوان منبعی غنی در بررسی ابعاد مختلف زبان انگلیسی استفاده کرد.

وی برگزاری همایش ملی آموزش زبان انگلیسی «نوآوری‌ها و پیشرفت‌های حرفه‌ای» را پتانسیلی مناسب در راستای معرفی و شناساندن قابلیت‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه کردستان دانست و خاطرنشان کرد: امید است بتوان در قالب این همایش فرصتی را برای محققان و اساتید دانشگاه‌ها در زمینه معرفی ایده‌ها و یافته‌های علمی در حوزه آموزش زبان، فراهم ساخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز