خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:

آبادانی و به فعلیت‌رساندن ظرفیت‌های کردستان با ورود سرمایه‌گذاران خارجی امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۵۱۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: لازمه رونق و آبادانی کردستان و به فعلیت رساندن ظرفیت های استان با حمایت بخش خصوصی و دولتی و ورود سرمایه گذاران خارجی از واحد های تولیدی نیز امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دره وزمی امروز در اولین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان سنندج با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سنندج، افزود: مصرف کننده و تولید کننده لازم و ملزوم هم هستند به عبارتی فعالیت هر دو به یکدیگر گره زده شده است.

وی با بیان اینکه توجه خاص به حقوق مصرف کنندگان یعنی حمایت از تولید کنندگان، اظهار داشت: اگر مصرف کنندگان نسبت به حقوق خود آگاه و مشرف باشند تولید کننده مکلف به تولید کالاهایی متناسب با مطالبه گری مصرف کنندگان می شود.

دره وزمی ادامه داد: حق طبیعی مصرف کننده بهره مندی مطلوب از کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب از سوی تولید کنندگان است و توجه به این مقوله بایستی در واحد های تولیدی نهادینه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ارتقای کیفیت تولید کالاها را برای آینده اقتصادی استان مهم ارزیابی کرد و گفت: با افزایش کیفیت کالا محصول قابل رقابت در بازار های داخلی و خارجی ارائه و فرایندی نظیر تولید عمده تولیدکننده، کسب سود و درآمد تولیدکننده و خلق ثروت و در نهایت توسعه واحد های تولیدی و رونق تولید نیز ایجاد می شود.

دره وزمی خاطرنشان کرد: با انجام و طی این فرآیند و تنوع متناسب با نیاز مصرف‌کننده حقوق مصرف کنندگان ارج گذاری می شود.

وی با بیان اینکه در کردستان حدود ۸۰۰ واحد تولیدی وجود دارد، گفت: هر چقدر بتوانیم کالاهایی با برند مطرح همراه با توجیه اقتصادی و سود آور در کردستان تولید کنیم و حجم تولیدات را اضافه و در رونق بخشی به تولید کالا و به تبع آن خلق ثروت در استان اقدام کرده ایم.

دره وزمی عنوان کرد: لازمه رونق و آبادانی کردستان و به فعلیت رساندن ظرفیت های استان با حمایت بخش خصوصی و دولتی و ورود سرمایه گذاران خارجی از واحد های تولیدی نیز امکان پذیر است.

وی پتانسیل کردستان را در معرفی به دیگر نقاط کشور گسترده دانست و افزود: شناساندن کردستان با برندهایی چون معادن، طلا و گردشگری در خلق ثروت و افزایش درآمد سرانه و در پی آن ایجاد رفاه برای شهروندان موثر واقع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز