خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج مطرح کرد:

انقلاب مشروطه سرمشق کشورهای منطقه است

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۱۵۷

فرماندار سنندج گفت: انقلاب مشروطه سرمشق و الگوی کشورهای منطقه است.

به گزارش‌ایلنا، محمدابراهیم زارعی پیش ازظهر امروز در افتتاحیه کارگاه آموزشی‌تربیت مربی حقوق شهروندی در سنندج، اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی حقوق شهروندی به عنوان خط مشی دولت برای الحاق حقوق شهروندی و دستورکاری برای دست اندرکاران در سطوح مختلف بسیار ارزنده است.

وی با بیان اینکه انقلاب مشروطه سرمشق و الگو کشورهای منطقه است گفت: ملت ایران پیشتازترین ملت خاورمیانه و  همیشه در پی الحاق حقوق خود بوده است.

فرماندار سنندج تصریح کرد: در انقلاب مشروطیت مردم ایران در پی حق مسلم خود یعنی" استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی " و انقلاب مشروطیت این زمینه را فراهم کرد.

وی گفت: ملت ایران در ارتباط با فرهنگ سازی و نقش آفرینی در تمدن جهان سابقه دیرینه دارد و به عنوان ملت حق طلب و حق خواه مطرح هستند.

زارعی افزود: متاسفانه آموزش ها به روز نبوده و باید مداوم آموزش متناسب با وقایع روز داشته باشیم تا کشور توسعه و پیشرفت کند.

وی اظهار کرد: زمانی توسعه پایدار در کشور اتفاق می افتد که از حقوق شهروندی و قانون اساسی آگاهی داشته باشیم و وظایف دولت و مردم مشخص باشد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه نداشتن آموزش یکی از مشکلات شهروندان و مسئولین بوده گفت: رئیس جمهور مسئول اجرای حقوق مردم است و براساس نیازهای جامعه منشور حقوق مردم را تدبین کرده است.

وی گفت: مسئولین بیشتر از هر کسی نیازمند آموزش به روز هستند و ضرورت دارد به عنوان کارگزار دولت از دستگاه های آموزشی حمایت کنیم.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه خاطر کارگزاران خدمت گزار مردم هستند، خاطر نشان کرد: خیلی از کارکنان با حقوق خود و مراجعین آشنا نیستد و باید این آموزش ها به تدریج در سطوح مختلف آموزش داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز