خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز کردستان خبر داد:

اتمام عملیات گازرسانی به مجتمع روستایی آویهنگ تا دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۶۹۷

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: عملیات گازرسانی به مجتمع روستایی آویهنگ تا دهه فجر ۹۶ به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایلنا، احمد فعله گری در جریان بازدید از روند پروژه گازرسانی به مجتمع روستایی آویهنگ شهرستان سنندج، گفت: استان کردستان به علت شرایط توپوگرافی و جفرافیایی خاصی که دارد ، انجام هرگونه طرح عمرانی را با مشکل مواجه می سازد بخصوص فعالیت‌های عمرانی در زمینه گاز که دارای استانداردهای خاص و ویژه است.

وی اظهار داشت: عملیات گاز رسانی به این مجتمع از اواخر آبان ماه سال 95 شروع و پیش‌بینی می‌شود به‌رغم صعوبت مسیر و سنگی بودن بافت زمین با تلاش مجریان طرح ، عملیات اجرایی آن تا دهه فجر سال 96 به اتمام برسد.  

فعله‌گری افزود : با اتمام عملیات گازرسانی به مجتمع روستایی آویهنگ روستاهای آویهنگ و ویسر از توابع شهرستان سنندج از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به خط تغذیه این پروژه اشاره کرده و اظهارداشت : برای اجرای پروژه گازرسانی به مجتمع روستایی آویهنگ نیاز است 8 هزار و 300 متر خط فلزی 4 اینچ اجراء شود که تا کنون 6 هزار و 300 متر از آن شامل حفاری ، جوشکاری ، رادیو گرافی و دفن آن به اتمام رسیده‌است. 

 وی خاطر نشان کرد : اجرای این پروژه  شامل 19 هزار و 300متر شبکه پلی اتیلن در اقطار 160 ، 63 و 25 میلی متری است که تاکنون 6 هزار و 900 متر از آن در مسیر سخت و صعب العبور اجراء شده‌است . 

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه اظهار داشت : تعداد 600 مورد انشعاب برای نصب در این 2 روستا پیش‌بینی شده که در حال حاضر 42 انشعاب نصب شده و باقیمانده انشعابات نیز با پیشرفت پروژه نصب خواهد شد. 

 فعله‌گری در ادامه به بودجه اختصاص داده شده اشاره و افزود :مبلغ اجرای پیمان 20 میلیارد ریال در قسمت اجراء و خرید کالا برآورد شده‌است . 

وی خاطر نشان کرد: با اتمام پروژه گاز رسانی به مجتمع روستایی آویهنگ روستای آویهنگ با 570 خانوار و روستای ویسر با 185 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.  

 پیمانکار مجری طرح پروژه گازرسانی به مجتمع روستایی آویهنگ و خط تغذیه را شرکت ژیناب اورام به‌عهده داشته و بطور مستقیم برای 50 نفر از نیروهای بومی منطقه ، اشتغال زایی ایجاد کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز