خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

هدف از بکارگیری جوانان استفادە از آنان در سطوح بالای مدیریتی است

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۱۱۰

استاندار کردستان با بیان اینکە در این دولت از حضور جوانان بهرە گرفتە شدە است هدف از این کار را استفادە از توانمندی جوانان در سطوح بالای مدیریتی عنوان کرد.

بە گزارش ایلنا، عبدالمحمد زاهدی در نشست فرمانداران و بخشداران استان با حضور مهندس مقیمی قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکە کردستان نیروها و مدیران توانمند و قابلی دارد، افزود: در مجموع بیش از ٦٦ درصد مدیران استان بومی هستند و تلاش خواهیم کرد در آیندە این این میزان افزایش پیدا کند.

وی استفادە از نیروهای شایستە اهل سنت در تهران و دیگر استانها را خواستار شد و گفت: رئیس جمهور محترم معتقد است کە در سطوح مختلف از پتانسیل هموطنان اهل سنت استفادە شود.

زاهدی بە میزان مشارکت مردم در انتخابات نیز اشارەای کرد و افزود: مردم کردستان در مجموع با ٦۰ درصد مشارکت و رای ۷۳ درصدی بە دولت تدبیر و امید حماسە آفریدند و علارغم تبلیغات گستردە شبکەها و احزاب معاند در انتخابات مشارکت گستردە داشتند.

وی بە وجود امنیت پایدار در کردستان و آرامش در فضای عمومی استان نیز گریزی زد و افزود: ارتباط همە جانبە و عمیق مردم با مسئولان عامل اصلی ثبات و امنیت است.

استاندار کردستان یکی از عمدە مشکلات استان را عدم توسعە یافتگی دانست و از عزم و ارادە جدی دولت تدبیر و امید برای جبران این عقب ماندگی ها سخن گفت.

زاهدی  تبدیل موضوع گفتمان بە خواست عمومی را یک ویژگی برجستە در استان ارزیابی کرد و گفت: علارغم مشکلات مالی و اعتباری دولت کارهای شاخصی در موضوعات توسعه زیرساخت های ارتباطی، صنعت، و کشاورزی انجام دادە است.

وی از اجرای ٦۰۰ میلیارد تومان پروژە راهسازی درحال حاضر در استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۴۰ درصد پهنە استان در دست مطالعات اکتشافی است کە نقش بزرگی در توسعە صنعتی و معدنی کردستان خواهد داشت.

استاندار کردستان همچنین دریافت مجوز ایجاد دو پتروشیمی و موافقت اولیە تولید لاستیک ۵۰ هزار تنی را نیز یادآوری کرد و افزود: در این دولت بیش از ٦۰۰ میلیون دلار سرمایە خارجی جذب استان شدە است.

وی نمرە عملکرد دولت در مباحث‌فرهنگی را نیز عالی ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون ارتباط گستردە و خوبی میان هنرمندان و مدیران استانی وجود دارد و تقریبا در همە شهرستان‌های استان بطور میانگین در سال حداقل یک برنامە فرهنگی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز