خبرگزاری کار ایران

افتتاح پانزدهمین دفتر ارتباط با استاندارد در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۴۷۵

به مناسبت هفته دولت و در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، امروز تفاهم نامه ی همکاری میان استاندارد و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کردستان منعقد شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل استاندارد استان کردستان ضمن انعقاد تفاهم نامه میان استاندارد و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کردستان، رسالت خود را ترویج و تدوین استاندارد میان اقشار مختلف جامعه اعلام کرد. 

منصور لهونیان در این مراسم با اشاره به اهمیت ارتباط و همکاری استاندارد و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: این دفتر حلقه ارتباطی در راستای تبادل اطلاعات، انعکاس نیازها و هر گونه تعامل لازم در چارچوب اجرایی نمودن تفاهم نامه مشترک همکاری میان دو دستگاه است.

مدیرکل استاندارد استان کردستان، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف راه اندازی این دفاتر، تقویت و ترویج فرهنگ استاندارد در سطح جامعه است.

لهونیان تاکید کرد: در راستای اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و پیرو مصوبات شورای استاندارد استان و شورای سیاست گذاری تدوین و ترویج استاندارد و ایجاد تعامل اداره کل با دستگاه های اجرایی استان مقرر شد، دفاتر ارتباط با استاندارد راه اندازی و تفاهم نامه ای میان استاندارد و دستگاه های ذیربط منعقد شود.

وی، ترویج و تدوین استاندارد را  از رسالتهای مهم این سازمان اعلام کرد و گفت: در راستای تحقق شعار امسال، وظیفه ی سنگینی که بر عهده ما نهاده شده به تنهایی نمی تواند به نتیجه برسد و تعامل و همکاری دیگر ارگانها، سازمان ها  و مراکز علمی را می طلبد.

مدیرکل استاندارد استان کردستان خطاب به آزمایشگاه فنی و  مکانیک خاک افزود: برای دستیابی به ترویج و تدوین استاندارد، می توان از بستر و ظرفیت های آزمایشگاه ها  استفاده کرد.

در پایان تفاهم نامه همکاری بین استاندارد و آزمایشگاه امضاء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز