خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

ثبت‌نام بیش از 236 هزار دانش‌آموز کردستانی برای سال تحصیلی جدید

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۶۲۸

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار 236 هزار و 294 نفر در دوره های تحصیلی ثبت نام کرده‌اند، گفت: تاکنون ثبت نام 85 درصد دانش آموزان در مدارس قطعی شده است.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: تا پایان روز 26 مرداد ماه 96 در دوره ابتدایی 143 هزار و 843 دانش آموز واجد شرایط ثبت نام کرده اند .

وی ادامه داد: در دوره اول متوسطه نیز 56 هزار و 331 نفر و در دوره متوسطه دوم 31 هزار و 930 دانش‌آموز ثبت‌نام کرده اند که با توجه به انتخاب رشته در دوره دوم متوسطه انتظار می رود روند ثبت نام در روزهای آتی تسریع پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تسریع در انجام ثبت نام موجب می شود سال تحصیلی جدید به موقع و بانشاط و شادابی بیشتر آغاز شود؛ از اولیا و دانش آموزان خواست نسبت به انجام فرایند ثبت نام در اسرع وقت اقدام کنند.

گفتنی است، ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 97-96 از خرداد ماه آغاز و برابر مهلت اعلام شده دانش‌آموزان باید تا پایان مرداد ماه 96 نسبت به ثبت نام خود اقدام کند و ثبت نام دانش آموزان تجدیدی نیز بعد از برگزاری امتحانات نوبت شهریور و اعلام نتایج خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز