خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد کردستان:

خدمت به مناطق محروم اولویت کمیته امداد کردستان است

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۰۱۲

مدیرکل کمیته امداد کردستان با بیان اینکه توجه به مناطق محروم باید در اولویت خدمت باشد، گفت: توجه به کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه باشد و با حفظ عزت و شخصیت مددجویان در ارائه خدمات به این اقشار تلاش کرد.

به گزارش ایلنا، محمد رسول شیخی زاده در  تودیع و معارفه مدیرکل امداد شهرستان کامیاران با بیان اینکه این نهاد رابط بین نیازمندان، دستگاه های مختلف، مردم  و خیران است، افزود: ترویج سنت های حسنه الهی رسالت اصلی کمیته امداد است.

وی ضمن بیان اینکه خدمت به هم نوع بسیار باارزش و مهم است، اظهار داشت: در نظام اسلامی هم از منظر حکومتی و هم مردم به خدمت در جامعه بسیاراهمیت داده شده است.

شیخی زاده با بیان اینکه امانتداری یکی از شاخص های اصلی کمیته امداد است  و تعهد در کار نیز از ویژگی های نیروی انسانی این نهاد است، گفت: اهمیت و ارزش نیروی انسانی در سازمان مهم است ومنابع انسانی به عنوان یک سرمایه اجتماعی در توسعه و خدمت به جامعه موثر است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان درادامه با اشاره به اینکه اعتمادسازی و مردمی کردن این نهاد بدون پشتوانه و مشارکت مردم امکان پذیر نیست و کمیته امداد در جهت رفع فقر و محرومیت زدایی به کمک مردم و خیران نیاز دارد، اعلام کرد: کار در این نهاد امدادی است و شب و روز نمی شناسد و مدیر کمیته امداد باید در صف اول خدمت باشد و  کار و تلاش هدفمند را در اولویت قرار دهد.

شیخی زاده ضمن بیان اینکه توجه به مناطق محروم باید در اولویت خدمت باشد، افزود: توجه به کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه باشد و با حفظ عزت و شخصیت مددجویان در ارائه خدمات به این اقشار تلاش کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: این نهاد در کنار کمک به رفع فقر مادی مددجویان به رفع فقر فرهنگی نیز توجه ویژه می کند و به کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از فقر کمک می کند.

  در پایان مراسم از خدمات مرتضی پوریا ، مدیر سابق  کمیته امداد این شهرستان تقدیر و  به جای وی علیرضا خوشبخت، مدیر سابق کمیته امداد شهرستان قروه به عنوان مدیر جدید  شهرستان کامیاران منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز