خبرگزاری کار ایران

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان:

حمایت ۲۰ هزار حامی از کودکان نیازمند کردستانی

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۲۳۹

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: هم اکنون ۲۰ هزار حامی از کودکان ایتام و محسنین نیازمند استان حمایت می کنند ولی باز هم به دلیل نیازمندی ها و مشکلات مختلف، این کودکان به حمایت بیشتر خیران نیازمند هستند.

به گزارش ایلنا، هیوا رحیمی با بیان اینکه اکرام ایتام طرحی انسان‌دوستانه با هدف یاری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست نیازمند و از موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد است، عنوان کرد: در طرح اکرام، حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، می‌تواند با واریز ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به حساب یتیم تحت حمایت در این طرح مشارکت کند. 

وی ضمن بیان اینکه طرح محسنین نیز با هدف حمایت از کودکان نیازمندی که به دلیل مشکلات مختلف سرپرست فاقد هرگونه درآمد هستند، انجام می شود، افزود: این طرح مرتبط با خانواد‌ه‌های نیازمندی است که در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات فراوانی هستند و رویکرد اصلی آن، توجه به حفظ شان و بنیان خانواده‌های نیازمند است.

رحیمی ضمن اشاره به اینکه حدود ۶ هزار حامی در ماه رمضان سال جاری در طرح اکرام ایتام و محسنین استان ثبت نام کردند، گفت: هم اکنون ۲۰ هزار حامی از کودکان ایتام و محسنین نیازمند استان حمایت می‌کنند ولی باز هم به دلیل نیازمندی‌ها و مشکلات مختلف این کودکان به حمایت بیشتر خیران نیازمند هستند.

وی افزود: حامیان ایتام تحت حمایت علاوه بر پرداخت کمک ماهیانه، پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن، درمانی، جهیزیه و سایر نیازمندی های مختلف فرزندان معنوی خود هستند و به صورت ویژه و در حد توان مالی نسبت به حل این مشکلات مساعدت می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: حامیان با حمایت از  ۶ هزار و ۸۳ کودک نیازمند مشمول طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در سال گذشته بیش از ۸ میلیارد تومان به حساب آنها واریز کردند.

وی در پایان تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند برای عضویت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین و حمایت از یک یا چند فرزند معنوی به دفاتر یا سایت کمیته امداد مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز