خبرگزاری کار ایران

فرماندار مطرح کرد

رشد 84 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای قروه

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۴۲۱

فرماندار شهرستان قروه گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای این شهرستان در سال جاری507 میلیارد ریال بوده و نسبت به سال قبل 84 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی در اولین نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان قروه با محوریت توزیع اعتبارات افزود: از مجموع اعتبارات شهرستان از ماده 180 و تملک دارایی ها سرمایه ای 507 میلیارد و 140 میلیون ریال و 273 میلیارد ریال از ماده 180 و 230 میلیارد ریال سهم اعتبارات تملک دارایی ها سرمایه ای است.

به گفته وی از اعتبارات تملک دارایی ها و سرمایه ای 20 میلیارد ریال برای کمک های فنی-اعتباری برای نوسازی و تجهیز بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.

کولانی افزود: این مبلغ اعتبارات، پاسخگوی نیازهای شهرستان نیست و برای توسعه شهرستان باید تلاش کرد.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات به صورت جمعی در استان در چهار مرحله و در سه ماه تخصیص می یابد گفت: تعریف پروژه ها باید بر اساس اولویت بندی دستگاه های اجرایی شهرستان باشد.

فرماندار قروه با اشاره به اولویت پروژه ها در شهرستان قروه افزود: اولویت شهرستان قروه در مرحله نخست بحث آب شرب است چرا که با زندگی تمام مردم سر کار دارد.

وی اضافه کرد: مشکل اصلی آب شهرستان قروه پرتی آب است که ناشی از فرسودگی شبکه های آب است.

کولانی توجه به زیرساخت های شهرک صنعتی شهرستان را از دیگر اولویت تخصیص اعتبارات دانست و گفت: توجه به زیرساخت های شهرک های صنعتی با توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال امری ضروری است که باعث جذب سرمایه گذار،تولید و اشتغال می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز