خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

عزم جدی دولت برای اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۹۸۷

استاندار کردستان گفت: دولت برای اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اهتمام لازم را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران کردستان که با حضور مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران در استانداری تشکیل شد، افزود: نظام جمهوری‌اسلامی موجودیت و بقایی خود را مرهون و مدیون فداکاری ها و ایثارگری‌ها است و در این میان مردم غرب‌کشور با وجود تهدیدات عمده از تمامیت ارضی دفاع و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی اظهار داشت: دوران مقدس موضوع ایثارگری، رزمندگان و شهادت برای ما بابی است که وجود دارد کما اینکه هم اینک مدافعان حرم در برابر توطئه ها و حرکت‌های دشمنان با تقدیم جان خود از کشور دفاع می‌کنند.

زاهدی شهیدان و جانبازان را سرمایه های کشور برشمرد و گفت: مهم ترین سرمایه های کشور  باید حفظ و مورد توجه جدی واقع شوند به طوریکه طرح تکریم از خانواده های شهدا جهت دلجویی توسط مدیران در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار کردستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بیکاری فرزندان‌شهید و جانباز اشاره کرد و ابراز داشت: در جامعه استعدادهای متفاوت وجود دارد که الزاما نباید این استعداد ها حتما در نظام اداری به کار گرفته شوند بلکه می‌توان استعدادها را در خدمت فعالیت‌های تولیدی، اجتماعی و علمی قرار دهیم چنانچه در جامعه غیر ایثارگری نیز به همین شیوه است.

زاهدی ادامه داد: بر اساس شایستگی و استعداد راه‌های دیگری برای اشتغال این قشر وجود دارد و نباید نادیده گرفته شوند بلکه با حمایت و فراهم کردن بستر زمینه شغلی را فراهم کنیم.

وی ساماندهی مزار شهدا را دیگر ملاک برشمرد و خاطرنشان کرد: سازمان هایی که امکان مشارکت در این امر را دارند اهتمام لازم را به کار گیرند.

زاهدی تاکید کرد: دولت برای اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران عزم و توجه جدی برای تحقق حقوق این قشر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز