خبرگزاری کار ایران

یک هزار کیلومتر راه روستایی در کردستان در دست آسفالت

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۰۵۶

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: بیش از یک هزار کیلومتر راه روستایی در استان در دست آسفالت است که با اتمام آن، برخورداری کردستان از راه روستایی آسفالته از ۴۴ درصد به بیش از ۶۲ درصد ارتقا خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، شهرام ملکی با بیان این مطلب گفت: ساخت ۳۶ کیلومتر از راه 50 کیلومتری بانه- سوته به اتمام رسیده و اجرای  ۱۴ کیلومتر آن درحال انجام است که سه کیلومتر از این محور هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: بیش از ۲۲ و نیم کیلومتر پروژه بزرگراهی استان در هفته دولت افتتاح و  امسال پرونده مسکن مهر کردستان بسته می‌شود. 

ملکی یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای استان را احداث بزرگراه همدان- سنندج ذکر کرد و افزود: طول کلی این بزرگراه ۱۲۷ کیلومتر است که حدود ۹۵ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و مابقی در دست اجراست که هفته دولت ۲.۵ کیلومتر آن افتتاح می‌‌شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: بزرگراه سنندج- مریوان نیز که ۱۳۵ کیلومتر طول دارد تاکنون ۴۰ کیلومتر افتتاح شده و هفته دولت هفت کیلومتر دیگر به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین هفته دولت ۱۰ کیلومتر از قطعات باقی‌مانده بزرگراه ۳۲۰ کیلومتری کرمانشاه- میاندوآب افتتاح خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز