خبرگزاری کار ایران

عبدالمحمد زاهدی مطرح کرد:

افزایش 2.5 برابری سازمان های مردم نهاد در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۵۲۴

استاندار کردستان گفت: به لحاظ کمی رشد خوبی سازمان‌های مردم‌نهاد داشتند طوری‌که نسبت به سال 92، 2.5 برابر افزایش و از لحاظ کیفی هم به‌تدریج حرکت‌هایی علی‌رغم اینکه درآمد سرانه کردستان از میانگین کشوری پایین‌تر است با همت و عزم جوانان و سمن‌ها شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز در نشست هیات‌های ورزشی و سمن‌ها که با حضور وزیر ورزش و جوانان در استانداری تشکیل شد با بیان اینکه در حوزه ورزشی استان کردستان به‌دلیل شرایط اقلیمی و توپوگرافی استعدادهای ورزشی بسیار متنوعی دارد، افزود: استان کردستان در ورزش‌های انفرادی و جمعی استعدادهای درخشانی را در خود جای داده و کسب 60 مدال بین‌المللی علی رغم مشکلات دال بر این ادعاست.

وی با بیان اینکه پارامترهایی برای به فعلیت رساندن این استعدادها لازم است، گفت: فقدان زیرساخت مناسب و اسپانسر از جمله مشکلات است و درباره اسپانسر نیز در حوزه سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در پله‌های آخر قرار گرفتیم از این جهت مشکل جدی وجود دارد اگرچه با اقدامات شکل گرفته دولت در آینده در زمینه جذب اسپانسر وضعیت بهتری خواهیم داشت و لی تا آن زمان باید این نقص را جبران کنیم.

استاندار کردستان جابه جایی مداوم مدیرکل ورزش و جوانان را در استان دیگر مشکل ذکر کرد و ابراز داشت: ثبات مدیریتی در این دولت تحقق یافت و این مشکل که مدیرکل حوزه ورزش به فاصله زمانی کوتاه جابه جا می شد در کردستان رفع شد.

زاهدی درباره حوزه جوانان خاطرنشان کرد: به لحاظ کمی رشد خوبی سازمان‌های مردم نهاد داشتند طوری‌که نسبت به سال 92، 2.5 برابر افزایش و از لحاظ کیفی هم به‌تدریج حرکت‌هایی علی‌رغم اینکه درآمد سرانه کردستان از میانگین کشوری پایین تر است با همت و عزم جوانان و سمن ها شکل گرفته و نیاز است به سمن ها به ویژه در حوزه جوانان عنایت بیشتری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز