خبرگزاری کار ایران

کوهسار دادور عنوان کرد:

جهاد دانشگاهی گفتمان توسعه را در جامعه نهادینه کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۱۵۷

مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری کردستان گفت: جهاد دانشگاهی توانسته گفتمان توسعه را که از مطالبات جوانان کردستان است نهادینه کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کوهسار دادور امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی کردستان در سنندج افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از نهاد های انقلاب در پی فرمان بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران تشکیل و پس از گذراندن مراحل تکاملی خود، اکنون به عنوان مجموعه ایی پویا مراحل موفقیت خود را پشت سر نهاده و به صورت هیات امنایی اداره می شود.

دادور اظهار داشت: با وجود تمامی خدمات ارائه شده برای رسیدن به جایگاه ایده آل فاصله وجود دارد و در این راستا توجه به اسناد بالادستی از جمله نقشه اصلاح نظام اداری برای بهبود تولید و اشتغال بایستی مورد توجه دستگاه های دولتی قرار گیرد.

وی همچنین همکاری و مشارکت دستگاه های دولتی و دانشگاه ها را برای پیشبرد اهداف بلند مدت مهم دانست و گفت: در راستای بهینه سازی، تعدیل مصرف و توجه به استانداردهای زیست محیطی قرارداد هایی از سوی دستگاه ها جهت توسعه و آبادانی کردستان منعقد شود.

در ادامه رئیس سابق جهاد دانشگاهی کردستان افزود: اگرچه این مجموعه در سال 85 فعالیت خود را آغاز کرد اما در همین مدت کوتاه خدمات قابل توجهی را ارایه کرده است.

حمید رضا مجردی بزرگترین سرمایه هر سازمانی را سرمایه توانمند انسانی شمرد و اظهار داشت: این سرمایه چنانچه مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرد فرآیندهایی توسعه را تسریع می بخود لذا می طلبد تعامل و همکاری بین جهاد دانشگاهی با دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها برقرار شود.

همچنین در این مراسم رئیس جدید جهاد دانشگاهی کردستان به بخشی از فعالیت هایی که در آینده اجرایی می‌شود، اشاره‌ کرد و گفت: آموزش به دانشجویان جهت توانمندسازی فارغ التحصیلان با برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری دوره آموزشی کارکنان ویژه دولت و انجام اقدامات فرهنگی متناسب با فرهنگ منطقه نیز در دستور کار قرار دارد.

چیا سهراب نژاد توسعه پژوهش را از پایه‌های اصلی جهاد دانشگاهی برشمرد و عنوان کرد: در راستای گام برداری به سمت ساختار پژوهی پایدار نیاز به حمایت از سوی دستگاه های دولتی ضروری است و فارغ از حمایت های مادی، توجه به امورات معنوی لازم است.

در پایان این مراسم از خدمات حمید رضا مجردی رئیس سابق جهاد دانشگاهی تقدیر و چیا سهراب نژاد به عنوان رئیس جدید جهاد دانشگاهی معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز