خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان شهرک‌های صنعتی کشور:

رفع مشکلات بخش تولید وظیفە دولت است

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۳۳۹

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور رفع موانع تولید را از وظایف دولت برای رونق کسب وکار و ایجاد اشتغال دانست.

بە گزارش ایلنا، علی یزدانی در نشست مشترک دولت و بخش خصوصی استان کردستان گفت: تا جایی کە امکان دارد باید مشکلات بخش تولید را حل کردە و از ارجاع اختلافات بە محاکم پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکە در سالی کە بە سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال نامگذاری شدە است باید همە همت خود را در جهت افزایش تولید و اشتغال بکار بگیریم.

یزدانی با اشارە بە اینکە دولت در سال گذشتە برای رونق بخش صنعت تسهیلاتی را در اختیار این واحدها قرار داد، گفت: امسال در سایت بهین یاب بخش معدن نیز ورود پیدا کردە و صاحبان معادن دارای مشکل می توانند از آن تسهیلات بهرە مند شوند.

وی در ادامه بە توسعه شهرک صنعتی شمارە ۳ سنندج نیز اشارە کرد و اظهار داشت: آمادە سازی شهرک شمارە ۴ سنندج نیز در دست اقدام است کە منابع لازم آن از محل اعتبارات ملی و استانی تامین می‌شود.

یزدانی ادامە داد: شهرک صنعتی شمارە ۴ سنندج بعد از ۱۴ سال بلاتکلیفی فعال شدە است و در فاز اول۳۰۰ هکتار عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در فاز اول ۲۷۰ واحد صنعتی کوچک واگذار شود و بە این منظور اختیارات کامل بە هیات استانی واگذار شدە است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز