خبرگزاری کار ایران

حسین فیروزی:

مردم کردستان آماده ادامه راه با دولت تدبیر و امید هستند

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۲۶

معاون استاندار کردستان مردم این استان را همراه و آماده ادامه راه با دولت تدبیر و امید دانست.

به گزارش ایلنا، حسین فیروزی در جلسه شورای توسعه استان کردستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد رای ۷۳ درصدی مردم را نشان از مقبولیت برنامه‌های دولت روحانی در نزد مردم ارزیابی کرد.

وی افزود: مردم استان کردستان در انتخابات ریاست‌جمهوری بالاترین رای را به نفع حجت‌الاسلام حسن روحانی به صندوق‌ها ریختند.

فیروزی با اشاره به اینکه رای بالای مردم استان کردستان موجب خوشحالی دوستان دولت و نظام و ناامیدی دشمنان شد و گفت: همت والای دولت و عزم جدی برای توسعە استان و کم کردن شکاف‌های توسعه ای پاسخ درخور از جانب مردم دریافت کرد.

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان به برخی گمانه‌زنی‌های برخی افراد درباره عدم استقبال اندک مردم در دور دوم از ریاست‌جمهوری حسن روحانی افزود: مردم کردستان با هوشیاری و درک موقعیت واکنش مناسب را پای صندوق‌های رای نشان دادند.

فیروزی تصریح کرد: باید از هر عملی که موجب ناامیدی مردم می‌شود باید پرهیز کرد و امید مردم استان به اثربخشی صندوق‌های رای را باید محترم شمرد.

وی در ادامه به عزم جدی دولت برای توسعه استان اشاره کرد و گفت: تاکنون شش جلسه شورای توسعه استان به ریاست وزیر کشور برگزارشده که اثرات مثبتی در روند توسعه استان داشته است.

فیروزی ادامه داد: علاوە بر این شش جلسه اصلی بیش از ۵۰ جلسه دیگر در وزارتخانه‌های مرتبط با توسعه کردستان برگزار شده که جمع بندی‌های مطلوبی نیز حاصل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز