خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده کردستان خبر داد:

افزایش 44 دوربین ثبت تخلفات جاده‌ای در کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۱۵۲

مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده استان کردستان گفت: ۴۴ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب شده که در شهریورماه این دوربین‌ها به بهره‌برداری و به ناوگان جاده‌ای اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نعمت‌الله خواجه‌ای امروز در مراسم تودیع خود و معارفه مدیرکل جدید راهداری کردستان با بیان اینکه در طول فعالیت خدمت در این اداره حمل کالا ۲و نیم میلیون تن بوده است افزود: در سال گذشته‌ به جهت ممنوعیت صادرات سنگ آهن 5 میلیون تن جابه جایی کالا کاهش یافته است.

وی گفت: امسال در استان ۴هزار و ۶۰۰ نفر جابجایی مسافر را داشته‌ایم.

مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده استان کردستان با اشاره به اینکه در استان یک هزار و ۲۰۰ کامیون غیرثابت و ۴ هزار و ۵۰۰ کامیون حمل و نقل کالا را انجام می‌دهند اظهار داشت: سن ناوگان باری از میانگین کشوری پایین تر است و ۲۸۰ دستگاه اتوبوس و یک هزار و ۶۸۰ مینی‌بوس در ناوگان حمل و نقل کردستان فعالیت دارد که که از میانگین سنی بالایی برخوردارند و نیاز است سازو کار جدی در این زمینه صورت گیرد.

خواجه ای عنوان کرد: در بحث راهداری ۷ هزار و ۶۰۰ کیلومتر جاده داریم و استان کردستان از لحاظ بزرگراه‌ها رتبه ۲۷ را در کشور دارد که و امید است با اتخاذ تدابیر ویژه تنزلی در رتبه را داشته باشیم.

وی ماشین آلات راهداری کردستان را بسیار فرسوده دانست و ابراز داشت: 300  دستگاه ماشین آلات راهداری با عمری بیش از 25 سال که کارکرد نامطلوبی دارند وجود دارد که نیاز به نوسازی و تعویض دارند و باید برای بهبود و تازه‌سازی آن اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده کردستان با اشاره به اینکه در بحث itc در جاده‌های استان ۱۹ دوربین شناسایی و ۴۴ شناسه‌گر وجود دارد که در طول ۲۴ ساعت، ۲۵۰ هزار تردد را در جاده‌های استان ثبت می‌کنند افزود: ۴۴ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب شده و در شهریورماه این دوربین‌ها به بهره‌برداری می‌رسد و به ناوگان جاده‌ای اضافه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز