خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

آغاز نوبت‌گیری سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان دبستانی

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۴۲۴

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: زمان نوبت گیری جهت سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان از امروز 13 خرداد ماه آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت:  با توجه به نزدیک‌شدن زمان اجرای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال 96، نوبت گیری توسط مدیران مدارس از امروز 13 خرداد آغاز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه فعالیت پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان سال 96 از تاریخ 21 خرداد ماه سال جاری شروع می‌شود، گفت: هزینه اجرای سنجش مبلغ 20 هزار تومان است که توسط دستگاه های کارت خوان وصول خواهد شد.

وی افزود: والدین نو آموزان برای ثبت نام فرزندشان به مدرسه مراجعه کرده و مدیر مدرسه ابتدا نسبت به تکمیل اطلاعات نوآموز در سامانه سناد اقدام و سپس با در دست داشتن کد و پسورد ورود به سامانه سنجش(که قبلا توسط اداره استثنایی به کلیه مدیران ابتدایی استان اعلام شده است) نسبت به نوبت گیری برای نوآموزان اقدام و پس از وارد کردن اطلاعات فردی و خانوادگی نوآموز نوبت گرفته و برگه نوبت دهی را تحویل والدین داده تا در وقت مقرر به پایگاه سنجش مراجعه کنند .

به گفته قربانی در برگه نوبت دهی تاریخ و ساعت مراجعه به پایگاه سنجش، مدارک مورد نیاز و آدرس پایگاه های سنجش قید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطر نشان کرد: پس از انجام ارزیابی اولیه و تخصصی در پایگاه، اطلاعات توسط مسئول پایگاه در سامانه سنجش ثبت و برگه نوبت دهی به امضای مسئول پایگاه رسیده و ممهور به مهر می شود و خانواده با در دست داشتن برگه مهر شده به مدرسه محل ثبت نام مراجعه می‌کند . مدیر مدرسه عادی می تواند این اطلاعات را رویت کرده و نسبت به ثبت نام قطعی نوآموز اقدام کند.

وی با بیان اینکه نشانی پایگاه‌های سنجش در شهرستان‌ها، آموزشگاه های استثنایی است؛ گفت: پایگاه سنجش در آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج مرکز مشکلات ویژه یادگیری راه نو واقع در خیابان صفری بالاتر از چهارراه صفری شهرک نور روبروی مسجد نور و پایگاه‌های سنجش در آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، دو پایگاه به آدرس مدرسه حیرت سجادی واقع در خیابان شهید نمکی پایین تر از چهارراه مادر کوچه بردشت و مدرسه آموزگار واقع در خیابان پاسداران آپارتمان های ادب است.

قربانی در پایان افزود: نوآموزانی که سال گذشته به پایگاه سنجش پیش دبستانی مراجعه کرده و مورد ارزیابی قرار گرفته اند نیازی به نوبت گیری و مراجعه به پایگاه سنجش را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز