خبرگزاری کار ایران

تیرماه امسال در کردستان برگزار می‌شود

نخستین همایش مبارزه با قاچاق محصولات سلامت محور در منطقه

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۱۹۸

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری اولین همایش منطقه‌ای پیشگیری و مبارزه با قاچاق محصولات سلامت محور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از ضربه زدن بر اقتصاد کشور تیرماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، کامبیز حسن زاده با اعلام این خبر، گفت: محور اصلی این همایش بحث درباره قاچاق محصولات سلامت‌محور  و ارتباط این موضوع با سلامت انسان بویژه دانشجویان و دانش‌آموزان به‌عنوان بیشترین مصرف کننده این کالاها در جامعه است.

وی افزود: دانشگاه در نظر دارد در کنار پیگیری آموزش‌های مستمر در باشگاه‌ها و مدارس به منظور عمومی‌تر کردن موضوع و ایجاد حساسیت‌سازی و هماهنگی در بین سایر دستگاه‌های متولی ، اولین همایش منطقه ای را در تاریخ 96/4/14 در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور استان‌های ایلام ، کرمانشاه، همدان و آذربایجان غربی برگزار کند.

معاون غذا و دارو دانشگاه از همه دستگاه‌های متولی خواست به منظور اجرای مطلوب همایش مذکور ، اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی به عموم مردم، دانشگاه را یاری کنند.

 حسن زاده در پایان اضافه کرد: در حاشیه این همایش نیز نمایشگاهی از آثار ارسالی در رابطه با موضوع این همایش و نمایش توانمندی های سایر دستگاه ‌ها برپا می شود و کمیته علمی جهت داوری آثار و کمیته اجرایی جهت هماهنگی‌های اجرایی تشکیل خواهدشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز