خبرگزاری کار ایران

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد:

معرفی مخابرات کردستان به عنوان استان پیشرو در برقراری زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۴۶۳

مخابرات کردستان در برقراری زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات به عنوان استان پیشرو معرفی شد.

به گزارش ایلنا، مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به تامین و مهیا ساختن زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات به‌صورت اینترنتی و آنلاین در سطح استان افزود: بیش از ۹۹درصد کل شعب استان به صورت آنلاین تحت پوشش شبکه ثابت و سیار قرار گرفته که این امر موجب شد مخابرات منطقه به عنوان استان پیشرو در کشور معرفی شود.

آزاد حکمت با اعلام اینکه از چند ماه پیش مخابرات منطقه کردستان با همکاری استانداری، فرمانداری‌های سطح استان و بخشداری‌ها تمام تمهیدات لازم برای برقراری بستر ارتباطات در انتخابات به‌صورت امن و پایدار اندیشیده شده بود، افزود: کنترل مستمر شاخص‌های کیفیِ برقراری ارتباطات و پایداری شبکه تا پایان زمان رای گیری ادامه داشت.

وی با بیان اینکه سیستم احراز هویت در این دوره از انتخابات بر بستر دیتاوهمراه اول مخابرات انجام شد، افزود: کلیه تمهیدات لازم برای برقراری زیرساخت های ارتباطی در سراسر استان در نظر گرفته شد تا روند انتخابات بدون اشکال فنی و قطعی طی شود.

حکمت متذکر شد: سامانه ویدیو کنفرانس(شاوک) در روند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای‌شهر و روستا، با حضور نمایندگان سایر اپراتورها به‌طور همزمان با شرکت مخابرات ایران، شهرستان‌های سطح استان، شعب انتخابات و مرکز صداوسیما کردستان مشاهده و کنترل می‌شد به نحوی که شرایطی فراهم شد تا امکان پخش زنده تصاویر همزمان از بستر ویدیو کنفرانس برای صدا‌وسیما فراهم شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه وزیر محترم ارتباطات، همراه با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مرکز ویدیوکنفرانس ستاد در تهران حضور داشتند، افزود: محمود واعظی در ارتباطِ ویدیو کنفرانسی با تک‌تک استان‌های کشور ضمن تشکر از تمام همکاران مخابرات سراسر کشور، گزارش روند برگزاری انتخابات را از لحاظ فنی در استان‌ها دریافت می‌کرد.

 حکمت خاطرنشان کرد: بنابر اعلام شرکت مخابرات ایران، مخابرات منطقه کردستان در فراهم کردن شرایط اتصال آنلاین با شعب ثابت و سیار انتخابات، جز استان‌های پیشروی کشور بود که این مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها، برگ زرین دیگری بود که بر افتخارات مخابرات منطقه کردستان افزوده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز