خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش وپرورش کردستان عنوان کرد:

توجه ویژه به مسائل تربیتی و پرورشی در ابعاد مختلف صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۹۹۵

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: همواره تأکید فراوانی بر توجه ویژه به مسائل تربیتی و پرورشی در ابعاد مختلف در سطح استان صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی اظهارداشت: برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت همسو با اهداف سند تحول بنیادین است.

رشید قربانی گفت: برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش تأکید فراوانی بر اهداف مندرج در سند تحول بنیادین داشته و با تمرکز بر روی برنامه محوری و مدرسه محوری از حوزه های موفق وزارت بوده است.

وی افزود: اجرای برنامه هایی چون المپیاد ورزش درون مدرسه ای، حیاط پویا، مدرسه قهرمان و سایر برنامه ها، نشاط و شادابی در محیط های آموزشی نمونه‌های بارز و کاملاً مشهود در اجرای سند تحول می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت پرورش در کنار آموزش گفت: همواره تأکید فراوانی بر توجه ویژه به مسائل تربیتی و پرورشی در ابعاد مختلف در سطح استان صورت گرفته است.

حمیدرضا محمدی، معاون برنامه ریزی دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش نیز با مطلوب و مناسب ارزیابی کردن وضعیت حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان، گزارشی از بازدیدها و نظارت های صورت گرفته در سطح استان و شهرستان ها را ارائه کرد و گفت: هدف از بازدیدها شناسایی نقاط قوت و ضعف، بازخورد وضعیت موجود و ارائه مشاوره ها و راهکارهای اجرایی جهت ارتقای مطلوبیت برنامه های معاونت می باشد.

با توجه به میزبانی مسابقات علمی، تخصصی دبیران تربیت بدنی مرد کشورتوسط استان کردستان، در این جلسه بحث و تبادل نظر در مورد نحوه اجرا و برگزاری این رقابت ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز