خبرگزاری کار ایران

با انتخاب از سوی کادر فنی صورت می‌گیرد؛

اعزام فوتسالیست سنندجی به مسابقات زیر20 سال‌قهرمانی آسیا در تایلند

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۶۳۱

با اعلام سرمربی تیم ملی، متین محمدی دروازه‌بان سنندجی به مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا در کشور تایلند اعزام می شود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان روز شنبه 23 اردیبهشت ماه جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تهران را به مقصد تایلند ترک خواهد کرد.

با اعلام علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال کشور، 14 بازیکن منتخب کاروان ایران را در این دوره از رقابت ها همراهی می کنند.

متین محمدی فوتسالیست سنندجی حضور در اردوهای فشرده و انجام دیدارهای تدارکاتی و دوستانه کشور های با اروپایی و آسیایی به سطح آمادگی رسیده است و از سوی کادر فنی به این مسابقات اعزام می شود.

محمدی عنوان دوم مسابقات فوتسال قهرمانی دانش آموزان جهان که در روزهای ۱۶ تا ۲۰ فروردین ماه سال 95 در پورک کرواسی برگزار شد را در کارنامه ورزشی خود دارد.

مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که ایران در گروه D این دوره از مسابقات با تیم های قرقیزستان، امارات، چین و مغولستان همگروه شد.

گفتنی است، این رقابت ها در ۴ گروه ۵ تیمی برگزار خواهد شد و مسابقات از روز 26 اردیبهشت ماه در پایتخت کشور تایلند شهر بانکوک آغاز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز