خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مرکزی روحانی در کردستان عنوان کرد:

منزلت حقیقی فرهنگیان در دوره اصلاحات میسر شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۳۰۸

رئیس ستاد مرکزی روحانی در کردستان گفت: در دوره اصلاحات و اعتدال جایگاه و منزلت حقیقی فرهنگیان باز شناخته شد هرچند برای رسیدن به اهداف ایده آل فاصله وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال جلالی زاده پیش از ظهر امروز در نشست فرهنگیان استان کردستان که با حضور رئیس کمیته فرهنگیان کشور در ستاد مرکزی سنندج برگزار شد با بیان اینکه کردستان استان فرهنگ و اصالت است افزود: شهر سنندج به شهر مساجد مشهور است و افراد فرهیخته بسیاری را در خود پرورش داده است.

وی نهاد آموزش و پرورش را بعد از انقلاب مورد توجه قرار داد و گفت: بعد از درگیری های داخلی آسیب های زیادی این حوزه به خود دید و افرادی ناآشنا و غیر دلسوز به وضعیت آموزش و پرورش این نهاد مقدس را مخل کردند و افراد دلسوز را با بی مهری از  این حوزه راندند.

جلالی زاده خطاب به فرهنگیان استان اظهار داشت: این قشر زحمتکش همیشه در مقابل رنج ها و کمبود ها با برخورداری از روحیه فداکارانه ایستادند چرا که دلسوز مردم و کشور هستند.

وی با بیان اینکه در دوره‌های پیش مطالبات این قشر مورد توجه نبود گفت: در دوره اصلاحات و اعتدال جایگاه و منزلت حقیقی فرهنگیان باز شناخته شد هرچند برای رسیدن به اهداف ایده آل فاصله وجود دارد اما نباید خدمات دولت را نادیده گرفت.

رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی عنوان کرد: در دوره مجلس ششم خاتمی کمیته ایی را برای حق های تضعیف و اجحاف شده برای معلمان تشکیل داد و جدا از مسائل مادی مسائل معنوی نیز ملاک عمل قرار داد.

جلالی زاده خاطرنشان کرد: قشر فرهیخته و نخبه فرهنگیان امروز وارد صحنه شدند و در تمامی مجالس بدون هیچ گونه چشم داشتی حضور پیدا کردند و این جای قدر دانی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز