خبرگزاری کار ایران

مدرس دانشگاه فرهنگیان در کردستان عنوان کرد:

توسعه در جامعه‌ای که زنان حضور فعال و تاثیرگذار نداشته باشند، امکان پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۵۴۳

مدرس دانشگاه فرهنگیان در کردستان با تاکید بر خودباوری زنان و لزوم آگاهی آنان در جامعه اظهار داشت: توسعه در جامعه‌ای که زنان حضور فعال و تاثیرگذار نداشته باشند، امکان پذیر نیست.

 به گزارش ایلنا، فرانک قدسی با بیان اینکه از منظر قرآن کریم زنان در جایگاه والایی قرار دارند، افزود: زنان از نظر احکام و شریعت با مردان برابرند و تمایز نقش‌ها نباید مانع برقراری عدالت شود.

وی مشارکت مردم در انتخابات را حائز اهمیت دانست و گفت: مشارکت یعنی با حضور آگاهانه و هدفمند در تمام عرصه ها که با ایفای نقش همراه است.

وی با تاکید بر خودباوری زنان و لزوم آگاهی آنان در جامعه اظهار داشت: توسعه در جامعه‌ای که زنان حضور فعال و تاثیرگذار نداشته باشند، امکان پذیر نیست لذا با خود باوری و اعتماد به خود باید اندیشه های قدیمی را کنار گذاشت و در راستای رفع موانع از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

قدسی ابراز داشت: جهت رسیدن به آهنگ رشد و توسعه باید همگام با مردان گام برداشت چرا که با همراهی یکدیگر کارها بهتر پیش خواهد رفت.

این مدرس دانشگاه با تاکید بر لزوم حضور زنان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، گفت: ظرفیت مهم برای توانمندسازی و حضور فعال زنان در جامعه احزاب هستند که زنان با حضور در نشست‌ها و تبادل نظر و ارتقای آگاهی سیاسی از طریق احزاب اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز