خبرگزاری کار ایران

مدیرگروه معماری دانشگاه کردستان خبر داد:

مراسم گرامیداشت روز معمار در دانشگاه کردستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۶۷۷

روز بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار به همت انجمن علمی معماری دانشگاه کردستان در آمفی تئاتر دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دکتر بختیار بهرامی مدیرگروه معماری دانشگاه کردستان ضمن تبریک روز معمار به دانشجویان این دانشکده به موفقیت رشته معماری در دانشگاه کردستان و داشتن اساتید با گرایش و روش‌های فکری متفاوت و بازگشت اساتید در حال تحصیل در مقطع دکتری به این رشته اشاره کرد و افزود: با این اوصاف آینده خوب و امیدوارکننده ای برای رشته معماری دانشگاه کردستان پیش‌بینی می‌شود.

بهرامی رشته معماری دانشگاه کردستان را از لحاظ علمی، امکانات و… درمقایسه با سایر دانشگاه‌های استان برتر دانست و گفت: از دانشجویان می‌خواهم که جهت پیشرفت این رشته راهکارهای خود را ارائه کنند.

 وی اظهار داشت: بهتر این است در کنار پایکوبی و جشن و سرور در این گونه مراسم مقداری تامل در نحوه ساخت و ساز های نابسامان شهر ها داشته باشیم چرا که ما به عنوان معمار باید پاسخ گو باشیم.

مدیر گروه معماری دانشگاه کردستان ادامه داد: خروجی دانشگاه کردستان همانند سایر دانشگاه های مطرح در این حوزه مطلوب بوده است اما باید کیفیت را مد نظر داشته باشیم و در کنار ساخت و ساز های هدفمند مناظر بکر را دست نخورده بگذاریم.

بهرامی جایگاه معمار را والا عنوان کرد و ابراز داشت: بهتر است جدا از کسب ثروت تکالیف خود را نسبت به همدیگر بدانیم چرا که طبق سخن گاندی مطرح کردن تکالیف مهم است وحفظ فرهنگ و هویت ما نیز در ساخت و ساز ها  باید لحاظ شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز