خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبرداد:

اعزام یک هزار مددجوی کردستانی به اردوهای فرهنگی و تربیتی

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۸۵۱

مدیرکل کمیته امداد کردستان از اعزام یک هزار مددجوی کردستانی به اردوهای فرهنگی و تربیتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد رسول شیخی زاده با بیان اینکه  شروع این اردوها برای ۱۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد انجام شده است، عنوان کرد: برنامه ریزی شده است تا پایان خرداد ماه سال جاری یک هزار نفر از دختران و مادران تحت حمایت این نهاد در این اردوها شرکت کنند.

وی افزود: در این اردوها که به مدت ۳ روز طول می کشد برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی برای مددجویان پیش‌بینی شده است که در قالب کلاس‌های آموزشی، برنامه‌های زیارتی و تفریحی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، کلاس های بهداشت فردی و مشاوره اجرا می شود.

شیخی زاده گفت: متناسب با مسائل و مشکلات موجود در جامعه شاهد فعالیت‌های حوزه فرهنگی این نهاد هستیم و اردوهای فرهنگی تربیتی خانواده‌های تحت حمایت زمینه استفاده از برنامه های تربیتی و آموزشی را برای مددجویان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه تعمیق باورهای دینی و اعتقادی مددجویان از اهداف برنامه‌های فرهنگی این نهاد است، گفت: هدف از آفرینش انسان رسیدن به کمال و سعادت است و با استفاده  فرصتی که در اختیار ما قرار گرفته است باید ره توشه ای برای آخرت فراهم کنیم .

مدیر کل کمیته امداد کردستان اظهار کرد: از دیگر اهداف برنامه های فرهنگی این نهاد، آگاهی بخشی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و تحکیم نهاد خانواده و تقویت روابط بین اعضای خانواده است.

وی با اشاره به برنامه های آموزشی و تربیتی این نهاد افزود: تربیت صحیح در کنار آموزش و تحصیل منجر به خدمت به بشریت و مشارکت در کارهای خیرخواهانه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز