خبرگزاری کار ایران

فرماندار بانه خبرداد:

مواد لبنی و پروتئینی در بانه گران‌تر از سایر شهرهای استان است

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۲۹۸

فرماندار بانه با بیان اینکه بهای میوه، مواد لبنی و پروتئینی در بانه گران‌تر از سایر شهرهای استان کردستان است، گفت: قیمت این اقلام در بانه تعدیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد فلاحی با اشاره به اینکه قیمت مواد لبنی؛ پروتئینی و میوه در بانه نسبت به سایر شهرهای استان کردستان گران‌تر است، اظهار داشت: تنظیم‌قیمت بازار در مورد اقلام مذکور از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه یکی از علل اصلی گرانی این اجناس بالابودن اجاره بهای مغازه ها در این شهرستان است، افزود: از همین رو چندی پیش در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بانه در اواخر سال گذشته تصمیم بر آن شد که مرکز عرضه مستقیم مواد لبنی و پروتئینی با همت شهرداری و بخش خصوصی در ورودی شهر بانه ایجاد شود که با قیمت مناسب تری مغازه ها را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

فرماندار بانه تصریح کرد: این مغازه ها در حال حاضر آماده هستند و در مرحله ثبت نام متقاضیان قرار دارند که در آینده ای نزدیک صنوف مذکور در این محل استقرار خواهند یافت.

فلاحی با اشاره به پراکندگی خودروهای فروشندگان میوه در سطح شهر و ایجاد سد معبر  توسط آنان در نقاط مختلف شهر نیز یادآور شد؛ برای جلوگیری از این سد معبر و ساماندهی به وضعیت میوه فروشان سیار نیز طی جلسه ای که با شهرداری برگزار خواهیم کرد مقدمات حضور آنان نیز در این مرکز فراهم خواهد شد و ایشان نیز می توانند از طریق ثبت نام در  این مراکز ساماندهی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت وارد کردن گوشت، برنج و شکر از طریق جهاد کشاورزی با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت نیز اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی بانه از طریق وارد کردن این محصولات می تواند گام موثری در تنظیم قیمت بازار در مورد اقلام مذکور داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز