خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:

ایجاد مشاغل زودبازده در حوزه گردشگری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۴۰۵

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همراه با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از بخش‌های مختلف اداری و کارگاه‌های صنایع دستی شهرستان سنندج بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام نصراللهی زاده در بازدید از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سنندج افزود: در راستای حمایتهای دولت تدبیر و امید در خصوص توسعه زیرساختهای میراث فرهنگی و گردشگری و نیز ایجاد مشاغل زودبازده در حوزه گردشگری و صنایع دستی، قول مساعد را دادند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از انجام این اقدام موثر گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  از برنامه های سه حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان و شهرستان سنندج حمایت لازم را صورت خواهد داد.

در ادامه این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان با تشریح کامل نحوه اخذ مجوز، تجهیز و راه اندازی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سنندج گفت: یکی از اقدامات بسیار ارزشمند که از آغاز فعالیت اداره کل میراث فرهنگی در سطح استان تا کنون انجام نگرفته بود راه اندازی این اداره بود که این اقدام شایسته می تواند زمینه ساز توسعه بیش از پیش صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری را در این شهرستان فراهم سازد. 

 محسن علوی افزود: بدون شک حوزه فعالیت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان بسیار گسترده است بر همین اساس لزوم تفکیک وظایف، در راستای نیل به اهداف سازمانی می تواند بسیار مثمر ثمر باشد. 

وی در ادامه با قدردانی از کورش قادری بعنوان مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان سنندج و تشریح اقداماتی که در این مدت کوتاە انجام شده تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز