خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در کردستان مطرح کرد:

برداشتن گام‌های اساسی در راستای اشتغال‌زایی و رفع مشکل بیکاری

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۷۸۳

نماینده ولی فقیه در کردستان برخی موانع باید از جلوی پای اشتغال برداشته شود و با توجه به ظرفیت هر منطقه‌ای در راستای اشتغال‌زایی و رفع مشکل بیکاری گام‌های اساسی برداشته شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام شاهرودی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد کردستان بیان داشت: اگر نگاه به اشتغال، کار و تولید در کنار درآمدزایی به استعدادهای جامعه باشد،بسیاری از مشکلات موجود در این حوزه حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در راستای ایجاد اشتغال باید با توجه به ظرفیت‌هایی که در هر منطقه وجود دارد حرکت کنیم، اضافه کرد: باید جلوی قاچاق و واردات بی‌رویه در استان گرفته شود و از توان و تولید داخلی حمایت کنیم.

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ابراز داشت: برخی موانع باید از جلوی پای اشتغال برداشته شود و با توجه به ظرفیت هر منطقه‌ای در راستای اشتغال‌زایی و رفع مشکل بیکاری گام‌های اساسی برداشته شود.

قنبر موسی نژاد در این مراسم با بیان اینکه در ابتدای سال های پیشین میزان درآمد این نهاد 18 میلیارد تومان بود افزود: خوشبختانه این رقم امروز با حمایت های همیشگی مردم به 34 میلیارد تومان ارتقا یافت و این نگاه مردم ارزشمند است.

وی گفت: این افزایش مبلغ حاکی از اعتمادی است که مردم به خدمت گذاران این نهاد داند و این مایه خرسندی است.

مدیرکل سابق به همدلی و همسو یی مدیران استانی و نماینده ولی فقیه در پیشبرد اهداف اشاره کرد و ابراز داشت: کارگزاران این نهاد بر مسئولیت اجتماعی خود تلقی می کنند که هر انجام هر امری در راستای رفع مشکلات باشد.

موسی نژاد به اقدامات انجام شده در دوره خود اشاره کرد و گفت: در فاصله سال 90 تا 95 بیش از 31 هزار شغل برای مددجویان ایجاد شد و در حوزه مسکن نیز بیش از 2 هزار واحد احداث گردید.

وی 5 هزار واحد مسکونی با تعمیرات جزئی و کلی همچنین پرداخت بیش از 18 هزار جهیزیه از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

مدیر کل سابق کمیته امداد بیان داشت: عملکرد استان در بسیاری از شاخص ها مطلوب بوده و کسب رتبه های برتر دال بر این ادعا ست.

 در ادامه قائم مقام کمیته امداد کردستان با بیان اینکه این نهاد مهم‌ترین و موثرترین سازمان حمایتی است و بیشترین نقش را در حوزه توانمندسازی دارد گفت: نهادی که مامن و امید بحش محرومین و مستضعفین است.

وی بیان داشت: ما در کردستان بالغ 500 نیروی رسمی و قراردادی داریم که به جرائت بارزترین، سخت‌کوشترین نیروها را در بدنه اداری می‌توان در این مجموعه پیدا کرد.

طاهری خاطرنشان کرد: امدادگران این نهاد بدون هیچ چشمداشتی در بیش از یک‌هزار و 700 روستا و شهرهای مختلف در راستای خدمات‌رسانی به نیازمندان گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز